sâmbătă, 17 august 2013

jurnalul unei femei simple 3

Pentru astazi 17 august 2013, orele 20.02
Dincolo de ferestre copii alergand o minge
Ma gandesc ca uneori viata pare sa fie prea complicata
Invat de pe unde apuc
Sunt recunoscatoare pentru prietenii mei
Din bucatarie varza cu carnati
Port  galben
Voi termina ce mai am de facut rapid 
Citesc incerc Osho
Ceea ce astept sa plec la munte
Ce mai mesteresc costum de baie crosetat
Ascult linistea
 In casa fiecare cu ale lui
Unul dintre lucrurile mele preferate pepene rosu de la frigider
Citatul zilei  "Dacă poţi visa un lucru, înseamnă că poate fi făcut"      Walt Disney
Unele planuri pentru sfarsitul de saptamana sa apuc sa gatesc ceva bun 
 O imagine pe care vreau sa o impartasesc 



2 comentarii:

  1. :) Imi place ca ai adaptat putin jurnalul, si imi place harbuzuuuul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uit mereu sa pun si fotografia, l-am facut sa mi se potriveasca :)

      Ștergere

Da-ti cu parerea ca e gratis