sâmbătă, 23 septembrie 2017

10 plăceri (blog serios bre, nu e cu tonuri de gri )

Merci mon frere, am preluat legătura și leapșa, deci ppl în direct după foarte multă vreme și niște schimbări așa din țâțâni de viață, karma și feng shui, din nou,  Eu.
Când am citit leapșa Kadiei, am crezut în interpretare ad literam că trebuie să vorbesc despre 10 lucruri pe care le găsesc mishteaux de când m-am mutat. Interpretarea consortului dumneaei mi-a relaxat neuronii în sensul că pot fi 10 lucruri mishteaux descoperite în ultimul an, ca să fiu speciala pot zice chiar descoperite de când am lăsat praful să se aștearnă pe aici.
1.Mutatul la țară mi-a schimbat ritmul de viață, încă muncesc mult până o să pun niște lucruri în ordine dar deja se vede lumina de la capătul tunelului și față de ritmul nebun de acasă în care aveam de făcut ceva 25 de ore din 24 acum am timp sa respir pur și simplu, să îmi urmez ideile ciudate, și să îmi pictez singură vesela pentru că asta e la țară se găsesc vase triste .Și da, șoc și groază duminica lenevesc.

2. Peisajele, am crescut în sud la câmpie, faptul că dimineața mă trezesc și văd munți când ies din casă încă mă fascinează. În drum spre muncă, mult mai scurt decât cel vechi, mă opresc sa vad cum se ridica încet ceata și orizontul se lărgește.



3. Sentimentul că în sfârșit fac ceva care contează, știți că eu sunt de acord cu teoria aia conform căreia Pământul se învârte în jurul a ceva cu niște miiiiciiii ajustări, în sensul că acel ceva sunt eu. Eh acum chiar mi se pare ca nu ocup locul asta central fără motivație sau, știu și eu, poate pur și simplu numai îmi place ce fac. Foarte mult.
4. Asta nici nu știu daca e o treabă distinctă sau e consecința punctului 1. Citesc lume! Am timp sa citesc și fantezia aia care mă implica pe mine , o canapea, o cană de ciocolată caldă ( cu rom frate-miu, nu te grăbi să mă scoți din testament) și o carte a devenit realitate. Va deveni și mai realitate în vreo 3 săptămâni când programul de lucru va ajunge la normal.
5. Telefonul meu nu mai suna ca o centrală. Și când sună chiar vreau să răspund pentru că la capătul celălalt sunt oameni care îmi sunt măcar simpatici daca nu dragi, așa că nu îl mai privesc cu gânduri 50% suicidare, 50 % criminale. Apreciez teribil liniștea de după ora 17 și din week-end, un telefon ratat nu mai înseamnă un client pierdut și e bineeee.
6. Drumul spre casă, spre vechea mea casă și drumul de întoarcere, când o să îmi iau mașină o să îmi pară rău că nu mai traversez munții cu trenul, chiar prin inima lor, drumul cu Expresul de Hogwarts e o palidă copie pe lângă ce văd eu pe fereastra din trenul meu.
7.Gătitul acasă, dacă în Craiova era așa o opțiune, aici e o necesitate, deși locația e plină de restaurante fiind zonă turistică, în mod ciudat, cumva eu și bucătarii locali emitem pe chakre diferite. Mi-e un pic dor de bucătăria de acasă, de cuptorul meu mare și deștept dar asta e gătesc decent și cu ăsta mic.Cine mă cunoaște știe de de burgării și frigănelele nu sunt de mâncat :P



8. Știu că leapșa privea 10 lucruri noi care sa ne placă, eu o sa am 8 lucruri și 2 altceva, unul din aceste altceva-uri sunt prietenii: cei de care m-am despărțit de acasă și care deși ne apropiem de 6 luni de despărțire încă reușesc să mă integreze în viața lor de parcă nu aș fi plecat nici 2 zile, cei pe care am început să îi găsesc pe drumul nou și care, deși la rândul lor nu sunt chiar în blocul de alături, reușesc să se poarte de parcă ne-am bea cafeaua împreună zilnic.
9. Al doilea  altceva sunt eu, uitasem un pic cine sunt, ce pot să fac, mă pierdeam în peisaj prea des. Eh mi-am revenit, mi-am adus aminte că pot schimba lumea.
10. Am crezut că aici o să trec Vama Veche, nopțile albe cu muzică, răsăritul pe plajă, marea de care de regulă mă feresc pentru că ziua, când soarele e sus mi-e inaccesibilă. Dar nu, a fost numai un loc, al 10 lea lucru care îmi place și pe care l-am luat înapoi anul acesta a fost libertatea, ușurința de a ieși din tipare fără să mă intereseze toate prostiile de care țineam cont în tinerețe, poate o fi maturitate, poate abia acum îmi trăiesc adolescența rebelă. Nu știu și nici nu îmi pasă.

Acum că privesc postarea asta aș zice că lucrurile care îmi plac sunt mai mult la nivel interior, de percepție și raportare dar e în regulă. În fond întotdeauna am fost în tabăra celor care spun că nu poți schimba cu adevărat realitatea decât schimbându-te pe tine. Eh bine, am făcut-o și ca urmare realitatea îmi place din ce în ce mai mult.
Ca să închei apoteotic citând din Vama Veche,că tot vorbeam despre, povestea merge mai departe la : Camelia, Dana, Miruna, Vienela și cine mai vrea sa participe 😊.

4 comentarii:

  1. Ce superb e castronelul! Mi-ai adus aminte de planurile mele din Geneva de a avea vesela personalizată, ba chiar mi-am cumpărat carioci speciale de scris pe ceramică, care sunt încă în sertare :) Poate la anul, dacă voi reuși să găsesc timp. Altfel, și eu visez cu ochii deschiși la citit cu cana de ceai (nu că n-aș aprecia ciocolata, dar mi-e dor de ceai parfumat) în casa mea nouă peste vreo 2 luni.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai am o cană tristă de reformat și o să mai cumpăr vesela simpla. Dap, viața la țară are farmecul ei linișit:)

      Ștergere
  2. Te invidiez! Cred c-ai făcut un lucru grozav, pentru care trebuie curaj și... m-aș muta și mâine dacă aș putea cu serviciul. Adică fără să-l schimb
    Cine știe, poate odată, cândva. Pânăatunci prin ochii altora, visez

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fot lung drumul și complicat dar la final a meritat efortul dacă nu pentru mediul nou , atunci pentru omul nou care am devenit :)

      Ștergere

Da-ti cu parerea ca e gratis