sâmbătă, 6 februarie 2016

Leapșa anilor trecuți

Pe Vienela o chinuie  les neiges d'antan, așa că în amintirea acelor timpuri când eram cu toții mai frumoși, mai deștepți și mai devreme acasă a luat de lVladen de pe blog, o leapşă gândită de Rudolph şi acceptă provocarea.  Nu era să nu mă bag și eu în seamă. Nornele ar fi fost dezamăgite .
“Răspundeţi la următoarele întrebări cu numele, preferabil şi imaginea, unei picturicolajdesensculpturăbasoreliefmozaic, obiect ceramic sau de sticlătapiserie, sau fotografie larg cunoscută şi expusă vreodată într-o galerie artistică sau muzeu adevărat, alături de numele artistului care a creat acea operă de artă. E voie să se includă şi sculpturi de tip instalaţie mişcătoare, atâta vreme cât sunt fixate de un stativ sau panou sau agăţate de un tavan”
Precizare: mai merg şi filme. Mute.

1. Cu cine/ce te poţi compara pe tine însuţi câte o dată?
Expansion, Paige Bradley, versiuni expuse la Londra, Marea Britanie la Panter and Hall Fine Art sau la  Classic Art Gallery in Palm Desert, California

2. Ce te pasionează în legătură cu viaţa ta de zi cu zi ?
Dansând în ploaie, de Leonid Afremov

3. Cum arată sentimentul tău de bucurie sau fericire de azi sau din zilele acestei săptămâni încă relativ recente ?
Marie Green, Tide of dreams 


4. Dacă ai fi obligat să devii profesor al unei materii oarecare/domeniu oarecare al cunoaşterii umane, care ar fi acea materie/domeniu de cunoaştere ?
The Ballet Class, Edgar Degas


5. Cum ar putea arăta o felicitare pt Anul Nou pt o persoană ff importantă pt tine ?

Gustav Klimt, Sărutul 

6. Cum ar putea arăta o felicitare pt Anul Nou pt întreaga ta familie?
Cristo Redentor, Rio de Janeiro


Mno aparent prietenii mei de pe blog sunt niște ciudați care inventează lepșe grele, mă gândesc serios să mă mut într-un grup mai puțin pretențios .

2 comentarii:

  1. Am vrut si eu la acea vreme sa aleg Sarutul, dar m-am razgandit in ultima clipa. :))
    Imi place maxim prima imagine. :)
    Nu esti tu omul care sa vrea chestii simple, banale... Te-ai plictisi de moarte... ;)

    RăspundețiȘtergere

Da-ti cu parerea ca e gratis