luni, 18 ianuarie 2016

Roma amore mio

Scurt că mă grăbesc,  dacă îți vine să îți tai venele scurt cu gândul că vine Valăntains-ul lu' pește și tu iar nu sărbătorești că ești la fel de singur/ă ca anii trecuți nu te pierde cu firea.
În loc să plângi în țară mai caută unul doi prieteni în aceeași situație și cu 200 de Euro de căciulă sau cordeluță, mergi la Roma.
Volaro are oferte la city break în perioada 17-19 februarie începând de la 90 de Euro, restul până la 200 i-am pus așa să bei și tu o cafea și să mănânci o înghețată.
Dacă nu ești singur/ă dar tot te ia cu groaza ideea că trebuie să ieși cu Iuby în târg de Valăntains fă-te că plouă pe 14 februarie și când se declanșează taifunul că ești un insensibil și nu serbezi cum se cuvine amorul scoate nevinovat biletele de Roma din buzunar.
Dacă nu știi de ce să te duci acolo ți-am povestit eu aici
Și da, te rog cumpără-ți biletele plecând de pe bannerul meu, poate dacă ajut jumătate din țară să plece pot să trag și eu o fugă tura viitoare cu ce s-o strânge din comisioane. :)

Vola.ro

2 comentarii:

  1. In România îmi pare mie că ofertele de Valentines sunt mai rotunjoare.
    Noi plecăm cu familionul 2 zile pe la Felix în februarie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Momentan plănuiesc o grecie dar tot aș trega o fugă la Roma, tare mult îmi place orașul ăla

      Ștergere

Da-ti cu parerea ca e gratis