vineri, 22 ianuarie 2016

Oferte

Nu mă pricep la ceasuri și nici nu port dar dacă aveți nevoie de unul pe Elefant sunt reduceri serioase și când spun serioase înțeleg prețuri reduse de la 2000 de lei la 300.
Pe parfumuri au iar o ofertă drăguță cu reduceri între 50 și 70%, pentru că păreau să vrea să îmi livreze comanda mâine când nu sunt în oraș, o să aștept până duminică să îi cumpăr mamei ceva de ziua ei, dap am învățat-o la chestii din astea și Calvin Klein apă de parfum de 100 ml la 130 de lei mi se pare ok, am văzut că or să arunce în coș drept recompensă pentru o comandă peste 50 de lei și o carte, probabil ar fi 3 lei sau 5 dar nu strică o poveste romanțioasă în plus la cadoul cu pricina.
La cărți nu mă uit încă pentru că nu am terminat resursele gratuite :)

6 comentarii:

  1. la cărți reducerile sunt praf în ochi. le-am găsit și mai ieftine de-atât, cel puțin pe cele care mă interesează. :)
    iar la parfumuri... eu usnt ai fixistă: ce vreau eu nu se găsește pe-aici și ce găsesc nu sunt foarte sigură că e și ok.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine măcar că am obișnuit-o cu parfumuri accesibile :). Reducerile sunt ciclice, au și ei perioade cu 80% reducere dar nu zilele astea

      Ștergere
  2. mi-am cumpărat de la ei o poșetă cu reducere de 80% în toamnă și am așteptat o lună după ea (era disponibilă doar cu precomandă).
    să știi că nu am fost extrem de impresionată, căptușeala s-a destrămat repede și poșeta era de dimensiuni mai mici decât mă așteptasem. ei zic pe site înălțime de 40 cm, dar poșeta are 25...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. și eu care chiar am lăsat comanda pe duminică de frică să nu mi-l livreze cât lipsesc :))

      Ștergere
    2. hai că m-ai amețit așa că mi-am comandat născuți în ceață. cică mi-au mai dai niște lei reducere... oricum o voiam și nu știu dacă ajung la libris (unde le găseam pe toate trei de fapt).
      sunt curioasă dacă duminică citesc. :D

      Ștergere
  3. Și eu urmăresc des reducerile de pe elefant.ro

    RăspundețiȘtergere

Da-ti cu parerea ca e gratis