duminică, 3 ianuarie 2016

An nou și bun

Acum câțiva ani când am început blogul ăsta, probabil articolul meu de Anul Nou ar fi fost o capodoperă a sarcasmului împotriva petrecerilor de Revelion.
Petrecerile alea pentru care plătești salariul pe o lună sau două, dacă decizi să fie în deplasare, în care îți consumi din prima noapte toată cantitatea de bunăvoință corespunzătoare anului care a început, la care te lovești în coate cu niște cunoscuți pe care nu prea îi înghiți sau niște necunoscuți care nu te impresionează din cale afară, unde bei ca să nu te sperie petardele, fie că vorbim de cele care explodează, fie că vorbim de cele care dansează și după care juri în prima zi de ianuarie, cu voce joasă să nu îți deranjezi cumva neuronii în suferință că nu vei mai repeta niciodată greșeala.
După cum se vede încă pot să abordez stilul dar nu mi se mai potrivește, intru în el ca în hainele altcuiva, pentru că așa cum am spus de  multe ori, blogul ăsta și-a atins scopul pentru mine. M-a crescut.
Știu că în ultima vreme scriu rar pe aici și atunci mai degrabă recenzii și totuși statisticile arată că oamenii încă mai citesc.
Așa că în 2016 voi încerca să scriu mai des, să decantez experiențele care m-au crescut și să le pun în bloguri, dacă la finalul anului cel puțin un om va ști că nu are rost să îți pierzi vremea dând atenție modului în care își ratează alții viața o să consider că am câștigat ceva.
Desigur asta nu înseamnă că nu mă voi întoarce să îmi exprim ironic uluiala fără margini pe care uneori, când îmi pierd concentrarea și mă mai uit în jur, mi-o declanșează fauna înconjurătoare.
Până atunci însă să avem cu toții un an frumos, era să fiu răutăcioasă și să zic să aibă fiecare un an ca sufletul lui, dar vă dați seama câtă lume nenoroceam?



Un comentariu:

  1. Cu mantra mea preferata sunt lovita in suflet ! ...si totusi ....să aibă fiecare un an ca sufletul lui.

    RăspundețiȘtergere

Da-ti cu parerea ca e gratis