marți, 3 noiembrie 2015

Ziua în care am făcut curat

Evenimentele de la Colectiv nu mi-au schimbat viața direct. Nu cunoșteam nici o victimă, ar fi culmea să pretind că am izbucnit în lacrimi și încă nu mă pot opri, deși am văzut multe declarații din astea.
M-am gândit în trecere că puteam fi și eu acolo sau în alt club sau în vreo clădire șubredă din țara asta dar nu am insistat cu gândul, eu cu moartea mea m-am împăcat de mult, copii n-am ca să îmi fac griji pentru ei. Așa cum spuneam nu mi-au schimbat viața în mod direct.
M-au schimbat însă pe mine. Am descoperit că atitudinea zen de ”fie-ți milă de proști” e dăunătoare. Mila nu are loc în ecuațiile în care se decide viața mea. Nu numai somnul rațiunii naște monștii ci și mila. Prostul pe care nu îl pui la locul lui în clipa în care a deschis gura va începe să se creadă deștept și va începe să aibă inițiative.
Hoțul pe care îl tolerezi cu șpaga lui măruntă au ba pentru un aviz sau o autorizație se va organiza până nu vei mai scăpa de el.
Cu ocazia asta am devenit un pic mai exigentă. Mi-am petrecut o zi făcând curat în conturile de pe rețele sociale. Au zburat toți inițiatorii petițiilor anti că e halloween sau muzica satanica, toți anti au ieșit din lista mea.

Sunt sigura că îi doare în cur așa că de mâine îmi folosesc ora de Facebook și mai util voi raporta toate postările cretine. Așa că dacă rămân fără cont de la asta mi s-a tras. Cine e cu mine?

4 comentarii:

  1. Eu sunt cu tine! In sfarsit dau peste cineva sincer. Se moare prea mult din prea multa prostie si nu exista decenta in aceste evenimente. Mi s-a facut scarba de tot spectacolul mediatic si toate falsitatile debitate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Orice risipă mi se pare tristă dar risipa de vieți e de neiertat

      Ștergere
  2. si eu am sters vreo 3. Am decis sa deschid ochii, nu vreau sa fiu prietena cu astia.
    In plus voi fi si mai critica cu reclamatiile.... da, daca vad ceva in neregula, voi ciripi.

    RăspundețiȘtergere
  3. da, nu știu dacă Edmund Burke a zis asta sau nu, așa scrie pe net ”Pentru ca răul să triumfe e suficient ca oamenii buni sa nu faca nimic ”

    RăspundețiȘtergere

Da-ti cu parerea ca e gratis