luni, 2 noiembrie 2015

Și mai vine și ziua aia în care nu mai vrei să taci

Nu vreau să scriu un blog pe tema asta, e de ajuns o postare, cât să îmi exprim părerea .
Am citit declarația asta halucinantă
Preotii nu pot tine slujbe daca nu sunt invitati si, in plus, ele trebuie sa se desfasoare in anumite conditii, nu oricum, a explicat, luni, Constantin Stoica, purtator de cuvant al Bisercii Ortodoxe Romane (BOR).
Scurmându-mi memoria nu țin minte să fi invitat niciunul din ei să îmi vestească nici Crăciunul, nici Boboteaza, asta nu i-a împiedicat să se prezinte la poartă cu o icoană, trei fire de busuioc și să încaseze minim 10 lei, că io-s rea și nu dau mai mult , pentru a behăi următoarele Nașterea Ta Hristoase, respectiv În Iordan botezându-te Tu Doamne, prin curte în drum spre casa, că deh parohia e mare și alți credincioși sunt simțiți și contribuie la fondurile  de Crăciun.
De asemenea nu țin minte să fi văzut vreodată chitanță pentru treaba asta, dar ăsta e deja alt subiect aici vorbim de invitația de a ține o slujbă sau măcar să spui o rugăciune.
De fapt nici asta nu era musai să facă, era suficient să meargă acolo și să le vorbească amârâților ălora care nu știau dacă mai au copii sau frați sau soți sau familie, să le vorbească atât.
Nici asta nu puteau neinvitați?
De acum încolo de câte ori se va găsi vreunul să îmi atragă atenția că port culori prea vii sau machiaj, că nu postez și contribui la bunăstarea bisercii o să îi aduc aminte că nu l-am invitat să deschidă gura. Sper să fie la fel de valabil.
Și îmi mai aduc aminte o perioadă în care sloganul era ”Nimeni la meci”, apoi ”Nimeni în club”, sper ca următorul să fie ”Nimeni în biserică”, poate așa or să își dea seamna unde ar trebui să fie și ce ar trebui să facă.
Cât despre faptul că nu umblu prin biserici ”Căci acolo unde sînt doi sau trei adunaţi în Numele Meu, sînt şi Eu în mijlocul lor.” indiferent că suntem în stradă sau în templu.
Și e drept că nu m-a preocupat niciodată aspectul dar nu țin minte ca Isus să fi cerut îndeplinirea anumitor condiții că el nu face minuni oricum.
Există preoți care nu au uitat că sunt oameni, care ajută, care se implică și care pun umărul dar e aberant ca asta să fie poziția BOR. Rar am văzut o formă atât de îndepărtată de fondul ei încât să nu mai păstreze nici măcar o fărâmă din principiile creștinismului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Da-ti cu parerea ca e gratis