duminică, 8 noiembrie 2015

Încet cu indignarea pe scări

Da. Știu, azi trebuie să ne chefuim și să ne urăm La mulți ani și să ne întoarcem în bula noastră fericită din tort și mititei în care realitatea nu ne poate atinge.
După ce am văzut protestele legate de corupție, după ce am fost să văd cu ochii mei cum se cere schimbarea azi am dat de articolul ăsta în care ieșenii se tăvălesc de indignare pentru că au lăsat mașinile parcate în loc nepermis și când s-au întors surpriză fuseseră sancționați.
Poliția spune că a dat avertismente, ieșenii că amenzi, sincer e irelevant, toți ar fi trebuit să primească amendă.
Să ne intre bine în cap dacă încălcăm regulile în drum spre o faptă bună nu înseamnă că nouă nu trebuie să ni se aplice sancțiunea.
Asta înseamnă schimbarea pe care o cerem atât de înfocat dar o așteptăm numai de la alții:  să aplicăm regulile pentru toți, tot timpul, fără excepții. Dacă le aplicăm numai pentru unii dintre noi nu am făcut nimic. Dacă mita primită de unii este ”de iertat ” dar cea primită de alții ”o jignire” nu numai sistemul are o problemă ci și noi.
Cu o notă specială pentru boul care crede că dacă a urcat mașina pe trotuar e mai deștept ca alții, toate mașinile pe care le găsesc pe trotuar ca să ”nu blocheze traficul ” dar care mă obligă pe mine pietonul să cobor în trafic uneori chiar mult, uneori în puncte în care o mașină venită din sens invers nu are cum să mă observe decât după ce m-am spoit pe parbriz vor fi premiate cu oglinda retrovizoare distrusă și zgârieturi atât de lungi și de adânci cât îmi vor permite cheile din mână. Între rabla ta și viața mea ghici ce aleg să protejez?
Cu o notă la fel de specială pentru deputatul Viorel Blăjuț, nu, nu e o rușine și nici stigător la cer, e aplicarea legii față de toți indiferent cât de salvatorii neamului se cred ei al ora aia. Pe pariu că și Oprea se credea în vreo misiune capitală când avea coloană oficială?
Dacă ți-ai rupt din timpul tău să donezi sânge fă un bine și lasă mașina câteva sute de metri mai departe de ușa instituției, acolo unde o fi un loc potrivit, nu de alta dar ideal era să nu vii cu mașina că poate ți se face rău după și nu mori neapărat tu ci ăia în care intri cu mașina că ai leșinat la volan.
Sau nici ăia nu ar conta pentru că tu tocmai ai fost atât de nobil încât ai dat sânge?

Dacă tu crezi că regulile sunt numai pentru ceilalți sau numai pentru anumite situații atunci nu ai înțeles deloc cum stă treaba asta cu schimbarea mai bine taci și ușor cu indignarea pe scări

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Da-ti cu parerea ca e gratis