miercuri, 28 octombrie 2015

Fără văl

Mare lucru și timpul ăsta pe capul omului, uneori trecerea lui îți face organele să funcționeze deficitar, alteori are efecte incredibile asupra lor.
Uite eu, m-am întâlnit azi cu o femeie, una din cele cărora pe vremuri le zâmbeai tu atât de fermecător făcându-mi inima să se chircească dureros de panică. Știi cum înainte îi scrutam fiecare gest, fiecare cuvânt și îi analizam nuanțele la infinit? Cum căutam un indiciu , cât de mic, oricare că și ea face parte din cohortele de femei al căror unic scop în viață este să ”mi te fure” și de regulă le și găseam.
Cum spuneam, m-am întâlnit azi cu ea și mi-am adus aminte de vremurile alea în care credeam că dacă te las singur 10 minute te voi găsi cu altcineva, chestie total verificată, nici măcar tu nu mai știi decâte ori ai plecat sau cu cine.
Și, în timp ce mă gândeam la trecutul acela în loc să mă întreb dacă situația ar mai fi al fel, dacă și azi ar mai încerca alta să te fure m-am trezit întrebându-mă de ce ar încerca așa ceva? Pentru că în fond nu ai nimic extraordinar și aura aia magică exista numai în ochii mei.
Așa cum spuneam uneori timpul ne ridică niște văluri de pe ochi și ne trezim în fața unei realități surpinzătoare total diferită de cea văzută prin ele .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Da-ti cu parerea ca e gratis