joi, 17 septembrie 2015

Never gonna happen

În caz că nu v-am spus de mult ador Anatomia lui Grey, asta e mie mi se pare inspirațională și nu mă interesează ce crede restul universului, bine, poate e un pic ciudat că în timpul în care o văd îmi aud ideile astea bune ca pe o voce din off și nu întotdeauna în română dar hei, normalitatea e supraapreciată și geniul nu e una din ipostazele ei.
Mă gândeam azi la zicale, la vorbele alea de duh pe care ni le repetăm unii altora fără să ne gândim la ele foarte mult, niște truisme care ne fac să ne simțim inteligenți, experimentați, privilegiați ce contează? Ideea e că nu stăm niciodată să privim în spatele lor.
Să o luăm pe aia cu indiferent cât de pozitiv gândești nu poți face o ușă să apară în perete numai cu forța minții. Eh nu e  musai așa, dacă ești suficient de pozitiv mintea te va trimite la un moment dat după ustensilele necesare și te va coordona până când vei reuși să montezi o ușă în perete, întrebarea este te va mulțumi asta? Este o ușă în perete ceea ce îți doreai de fapt sau cumva te gândeai să treci prin perete pur și simplu fără a lăsa vreo urmă, fără a face vreo modificare?
După care este aia poptămașă probabil care umple facebook-ul ”Să iubești pe cineva care nu te iubește e ca și cum ai aștepta avionul în gară”, adică inutil , never gonna happen, nu mai aștepta.
Și totuși în cazuri excepționale desigur avionul poate ajunge în gară, am zis cazuri excepționale nu fericite pentru că un avion prăbușit peste o gară e un dezastru, aproape poți simți mirosul morții și disperării la gândul ăsta, dar un avion poate totuși să ajungă în gara în care tu îl aștepți.
Cineva care nu te iubește poate ajunge să o facă, sigur, pentru asta e nevoie de o trabsformare fundamentală a acelei persoane, poate atât de mare încât nici nu mai seamănă cu cel de care tu te-ai îndrăgostit, poate chiar îți mai rămâne atât obiectivism încât să simți mirosul morții și disperării și în cazul ăsta, să știi că rezultatul deși dorit nu se poate realiza fără schimbări dureroase. Ai continua să îți dorești asta?
Ne spunem unii altora truisme despre cum unele lucruri nu se vor întâmpla niciodată în loc să ne dăm seama de ceea ce se ascunde în spatele vorbelor, de faptul că unele lucruri  nu ar trebui să se întâmple vreodată, că deși ni le dorim, odată obținute ele sunt de fapt izvorul unei noi suferințe.

Așadar, poți trece printr-un perete cu ajutorul gândirii pozitive și avionul pe care îl aștepți poate  veni în gară, întrebarea e ești sigur că asta îți doreai de fapt? Că vei putea plăti prețul și merge mai departe?

6 comentarii:

  1. Vezi? De asta ma (re-re)uit eu la Dr House... pana incepe iarasi Anatomia.
    Iese sarcasmul si mandroseniile din mine, ca fumul din cadelnita. Macar pe moment.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu eram cu restanțe mari la Anatomie, încă sunt, abia m-am apucat de sezonul 11, dar l-am văzut în general de am sentimentul că am jucat în el :))

      Ștergere
  2. Nu ma uit la Anatomie ca ma deprima, m-am uitat la Dr.House ca e sadic, cinic si amuzant. Vorbele de lemn se refera la situatiile cele mai intalnite dpdv statistic si e o prostie sa crezi ca ceva extraordinar nu se poate intampla, viata bate filmul, nu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie îmi place Anatomia, cred că e serialul meu preferat ever

      Ștergere
  3. Tot nu ma las inca de House. Mai stiti cumva cand incepe Game of Thrones sau Anatomia asta?
    (de obicei le las vreo 4 episoade-5. Apoi o zi, aia e! Dulciuri, apa si seminte, eu cu mine.)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anatomia începe peste vreo 4 zile, la Game nu mă uit că am citit cartea și filmul din capul meu e mult mai mișto ca al lor iar de House nu m-am apucat

      Ștergere

Da-ti cu parerea ca e gratis