joi, 20 august 2015

Treinărim Măria Ta!

 Dacă nici eu nu oi fi fan al dezvoltării personale, atunci nimeni nu e. Totuși mi se întâmplă uneori să șed și să mă scarpin în freză ca strămoșii mei costobocii când dau cu nasul de site-urile unor celebri în domeniu, și să mă gândesc că dacă am atâta minte să nu mă abonez la bootcampurile lor sau la sesiunile de coach individual de 500 d euro bucata deja sunt mai dezvoltată personal.
         Evident nu o să dau nume, că nu voiesc să se ducă traficul meu tumultos spre site-ul lui, dar să zicem că e unul care se crede AS și care multe și plăcute chestii ne învață așa gratis pe blog ca să ne convingă de utilitatea achizitionării cărților mnealui.
         Să exemplificăm zic, cu sfaturi din domeniul banilor că deh brânza e  pe bani și încă mai mulți cu cât e mai puturoasă.
         Uite cum să te îmbogățești după metoda domnului alege-ţi un domeniu care să-ţi placă, dar să fie şi foarte bine plătit (ambele condiții sunt importante) .
         Bine dacă toate domeniile care îți plac sunt plătite cu doi bani, nu e așa că te bucuri că ai dat 500 de euro să afli că e de fapt vina ta că nu găsești domeniul ăla mirificul ?
         Dacă nu ții morțiș să te îmbogățești te poți limita la economii și uite și cum  fă-ți obiective de economisire pe termen scurt: de exemplu, 200 de lei pe săptămână sau ceva de acest gen.
         Ce m-a emoționat până la lacrimi este suma, dacă economisești așa ușureanu 200 de lei pe săptămână, adică 800 pe lună și reușești să trăișeti tu cu ai tăi cu aer comprimat sau 100/200 de lei pe lună cât rămân între salariu și economisirea asta spontană, pe termen scurt ți-a pus Dumnezeu mâna în cap.
         Nu din economii dar tu chiar ai putea să îți faci un blog și să scrii cărți și să dai dracului sfaturi de bun simț ca 100 de lei pe lună sau la două luni, depinde câtă familie ai de dus cu salariul tău.
         Acum să nu credeți că omul e vreun îngâmfat, Doamne feri, el  nu a inventat mersul pe jos, apa caldă și sfaturile de mai sus, le-a deprins din conviețuirea lui de zi cu zi cu multimiardarii României, cu care ”rupe pâinea”.
         Gândindu-mă pe unde se găsesc momentan miliardarii cu pricina și cum au făcut ei avere,precum și la necesitatea ruperii pâinii deoareșce cuțitele sunt interzide pe acolo,  nu pot decât să sper că domnul coach va găsi un avocat mai bun la penal decât e el la coaching, dar nah amu fiecare cu norocul lui, pe mine nu el mă uluiește dincolo de limita admisă ci ăia care se înghesuie să participe al conferințele lui și să mai și plătească pentru asta.
         Mă gândesc serios să îmi bag picioarele în restul intereselor și să mă fac și io coach. Sau ce ? pe mine nu mă recomandă talentul și familia?
        


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Da-ti cu parerea ca e gratis