joi, 20 august 2015

SMS 1

Cred că or să apară niște postări noi, pe care le vom numi sms, că ele sunt scurte și nici nu am timp sau chef să le dezvolt exagerat, preupunând că îmi voi putea ține în frâu boala digresiunii.
Deschid facebook-ul ți dau nas în nas cu un pâlc de poze cu Irina Loghin, nici nu mai apuc să citesc textul că deja mă gândesc, ”Hait, a mierlit-o și asta!”, deși era așa la nivel mai degrabă constatator, cu adevărat șocată și hoașcă m-am simțit când o murit Maicăl, deși nu am idei de ce că niciodată nu mi-o plăcut tipul.
Am observat io că n-a murit dar deja era tardiv că mintea îmi plecase cu sorcova pe căile etichetei sociale, adică o să îi trimitem mesaje de condoleanțe și lui Fuego? Da lui Fueguța? Dap există și personaja asta, din câte am priceput e mare fană Fuego și și-a botezat profilul de FB în cinstea lui.
Și pe urmă? Scandalul pe împărțirea averii o să fie ca la Dolănescu între Fuego și ăilalți copii? Că adică de ce copii spirituali ar avea mai puține drepturi ca ăia naturali?Ce lui nu i-a împodobit bradul?
Plus că suntem români, ce pana mea, dacă noi nu lansăm ideea asta că o femeie ar fi putut avea copii de care să nu știe lăsând însărcinat un fan atunci cine?

Abia târziu când am ajuns la cine a postat treaba asta și m-am întrebat la ce îi trebe lu Teo Trandafir like-uri la ora asta m-a pocnit și întrebarea esențială: cum dracu se văd postările lu tanti Teo pe păretele meu, că din câte știu prietene nu suntem și de urmărit sigur nu am de ce?

Un comentariu:

  1. A ramas Fuego orfan? Atatea poante s-au facut pe seama astora doi... Banuiesc ca ai apreciat pagina lui Teo sau a distribuit vreun prieten si de-aia vezi ce pune. Si eu patesc la fel.

    RăspundețiȘtergere

Da-ti cu parerea ca e gratis