vineri, 24 iulie 2015

Azi am fost bestie si sunt mandra de asta

Azi am fost o bestie, bine, mai bestie decât de obicei, Nornele au stabilit sa îmi cumpăr casă în apropierea Spitalului Judeţean, aşa că pe lângă elicopterul SMURD care îmi face praf somnul dulce din când în când sunt binecuvântată zilnic cu diverse babe şi moşi şi plozi defilând în pijamale şi papuci de spital prin piaţă.
Amu şi ultimul dobiteuque de pe pământ ştie că nimic nu e mai al dracului ca un stafilococ crescut în spital şi că până şi împătimiţii de igienă preferă să nu treacă prin baile de acolo darmite categoriile mai sus menţionate.
Azi s-a nimerit să nu fiu ZEN şi să ajung la  coadă la pâine pe la orele 13, 30 când aia cu ulei de măsline preferata mea abia ajunsese rumenită, crocantă şi aburindă la vânzare într-un coşuleţ frumos de rafie.
Tot Nornele au decis ca fix în faţa mea să se situeze o babă, dap, ştiu că în 50 de ani nici eu nu o să evoluez în Zâna Zorilor dar e prea devreme să ne simţim solidare.
Şi baba noastră gătită în pijamale în care eu nici pe culoarul blocului nu ies fără ceva peste şi papuci începe temeinic să pipăie fiecare pâine din coşuleţ, să strâmbe lejer din nasul împodobit cu neg şi să treacă la următoarea.
La a treia pâine deja nervii mei cedează aşa că iniţiez un dialog paşnic
-Mamaie da’ o cumperi pe toată sau ce? Că nu vreau să o manânc eu după ce ai verificat-o aşa în amănunt
- Şi dacă am pus mâna pe ea ce?
- Păi eu de unde să ştiu mamaie ce pulă ai frecat matale înainte să pui mâna pe pâinea mea că de supt nu crez să se mai pună problema.
Să mor dacă ştiu de ce aplecat în trombă salutând-o pe mama care a crescut o nesimiţită.
PS Cred că mama mă susţinea 100% dacă ar fi fost de faţă.


Un comentariu:

Da-ti cu parerea ca e gratis