vineri, 26 iunie 2015

Reclame again

Hai că pe ăsta îl uitasem, deşi m-a bântuit şi el ceva vreme, atunci când reclama de la crenvurştii minune apăruse pe ecrane, azi am citit un comentariu pe Facebook şi mi-am adus aminte ce întrebări fundamentale îmi trezise la vremea ceea.
         Una dintre ele dacă oamenii care au lucrat spotul cu pricina chiar au creier sau numai s-au prefăcut foarte bine la interviul de angajare? Sau îs copiii patronului? Cum şi anume să spui că e de bine dacă ştii şi tu ce ştie şerveţelul? Frate şerveţelul e o bucată de ţesătură, daca asta este culmea parentingului să ai fix mintea unei cârpe atunci jur că nu văz de ce ne mai minunăm de rezultatele tinerei generaţii crescute de aşa părinţi?
Şi având în vedere cu ce le hrăneşte mumă-sa  este complet explicabil de ce bieţii copii crenvuşteresc în sus şi în jos (dap eu aşa am auzit „crenvuşti”, şi la cum pune aia mica accent pe „r” nu cred că e culpa auzului meu ).
Oricum e de apreciat că fiicele doamnei deştepte ca şervetul stăpânesc vorbirea articulată indiferent de ce mai spun săracele.
Aşa cum nu mă pot opri din minunare în faţa altei reclame de geniu aia în care o fetiţă întreabă „Tati ce mi-ai adus ?” şi părintele îi trânteşte în faţă un pachet de hârtie igienică, moale, pufoasă şi mai ales atââââât de parfumată că vorba aia de ce altceva ai cumpăra hârtia igienică dacă nu să îţi afunzi fericit nasul în ea şi să te bucuri de prospeţime?

Serios oamenii ăştia chiar au fost angajaţi să vândă sau asta e ultima modă de spălare a banilor?
Aşe aş vrea să văz şi eu reclame din astea care să mă saboteze emoţional în loc să îmi trezească ironia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Da-ti cu parerea ca e gratis