duminică, 30 noiembrie 2014

Jurnal de bord

Azi 30 noiembrie 2014, cred că e abia al treilea jurnal pe anul ăsta
Dincolo de ferestre habar n-am, e noapte deja şi am draperiile trase
Ma gandesc că în sfârţit am devenit bărbat, am o răceală uşoară dar sunt convinsă că asta o să mă omoare J
Invat de pe unde pot
Sunt recunoscatoare pentru week-end-ul ăsta prelungit în care îmi tratez liniştită răceala
Din bucatarie mititei cu muştar
Port pijamaua de karate, mno aşa arată ca un costum de karate roz şi gros
Citesc un roman uşurel de Jude Devereaux
Ceea ce astept Sărbătorile de iarnă evident
Ce mai mesteresc botoşei vintage şi în curând o păturică
Ascult nimic, uneori îmi place liniştea
In casa cred că se uită toţi la televizoare
Unul dintre lucrurile mele preferate ciocolata caldă groasă de tot
Citatul zilei „Cum gândeşti, cum te porţi şi cum mănânci îţi pot influenţa viaţa cu  30 până la 50 de ani” Deepak Chopra
Unele planuri pentru sfarsitul de saptamana a trecut deja

O imagine pe care vreau sa o impartasesc

5 comentarii:

  1. Mi-a placut faza cu barbatul! Doamne, chiar asa gandesc saracutii, nu sunt invatati cu durerile de tot felul.

    RăspundețiȘtergere
  2. In noptea asta Mosul sa imprastie magie in casa tuturor si sa aduca doar daruri si bucurii.Fie ca cea mai frumoasa zi din an sa te gaseasca in fata bradului, cu casa decorata vesel si cu spiritul Craciunului in inima.
    Craciun Fericit!

    RăspundețiȘtergere
  3. 30 neiembrie!?
    Si de-atunci, nimica-nimicuta?
    Hai ca eu am facut greva, inteleg, dar tu? :D

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani! Sa ai un an care sa te surprinda numai cu lucruri placute, sa ai sanatate si multa iubire in jur!

    RăspundețiȘtergere

Da-ti cu parerea ca e gratis