vineri, 1 august 2014

Zoe, fii barbata!

         Probabil nici nu participam la campania asta dacă prin decembrie nu m-aş fi decis să văz ce înseamnă viaţa #pebarbataadicătelea să plec din sânul lui Avraam, vreau să zic al familiei iubitoare şi să mă aşez la casa mea şi să mă descurc singură.
         Numa’ că era o problemă, nu, nu aia evidentă cu lipsa bărbii pen’că-s femeie, era o problemă mult mai evidentă, nu aveam casă.
         Aşa că mi-am zis „Zoe, fii bărbată!”  şi  a început odiseea:
-         decizia achiziţionării uneia, cu credit evident,
-         căutarea acului în carul cu fân, adică un apartament pentru care să nu fie nevoie să îmi vând vreun rinichi şi pe care proprietarii să nu mi-l laude ca fiind alegerea ideală pentru că „îl pot modifica” pe barba mea, că deh ei nu au mai dat cu var de când au pus piciorul în el în cretacic, însă cumva asta li se pare un avantaj clar pentru cumpărătorul care le plăteşte lor preţul şi trebuie să mai bage încă atât în recondiţionare
-         muncile lui Hercule, adică îndeplinirea tuturor condiţiilor ridiculo- absurde ale băncilor, cum ar fi factura de la utilităţi în condiţiile în care tu ai declarat că nu ai nici o proprietate sau preferata mea faptul că necăsătorită fiind nu deţin împreună cu soţul meu o locuinţă mai mică de 50 mp, evident mai mare nu era o problemă.
Au fost zile în care chiar am fost fericită că nu am barba mai sus pomenită pentru că starea de nevricale m-ar fi putut împinge să-mi scap briciul în beregăţi, bine recunoc,  mai degrabă l-aş fi scăpat în a funcţionarilor, probabil ăsta o fi şi fiind motivul pentru care femeile nu au barbă în dotările standard.
Har Domnului am scăpat, sunt fericită posesoare de casă cu minunate muchii drepte şi indecent de nudă ( casa, nu eu că haine mai am din epoca în care eram copil la mama) că deh, bani de mobilă o să facem tura următoare. Evident chestii cum ar fi  apa, lumina, căldura şi mâncarea nu sunt luate în considerare în aceasta etapă, probabil o să îmi vând barba, pe care tot nu o am, întru fabricarea bărbilor false.
Cu treaba asta la pachet a venit şi primul meu an fără vacanţă, deh barba cere sacrificii, deşi numai în cazul în care eşti femeie. Dacă eşti bărbat îţi faci un selfie, îl trimiţi la Philips  şi te trimit ei în vacanţă pentru că :” În această vară, Philips lansează provocarea „Fii pe barba ta!”, prin gama de produse Click & Style, două modele de aparate de îngrijire versatile, pentru orice stil. Mai multe detalii găsiţi pe site şi pe Facebook.”

         Şi da, m-am gândit să mă înscriu şi acolo dar în antet scrie clar Domnilor , aşa că am venit la campania astălaltă, măcar să fac şi eu ceva pe barba mea în campanai asta.

Un comentariu:

  1. Cand esti pe barba ta nu-i problema, pe mine ma deranjeaza aia care traiesc tot pe barba mea, in loc sa si-o asume pe-a lor!

    RăspundețiȘtergere

Da-ti cu parerea ca e gratis