sâmbătă, 5 iulie 2014

Jurnalul unei femei simple, unul din ele

Pentru astazi 5 iulie 2014
Dincolo de ferestre, soare, năucitor soare, ceea ce ridică o serie de probleme, respectiv cum naiba o să luptăm cu muştele tura asta
Ma gandesc că în ritmul ăsta în anul 2015 ajungem cu juma’de neam, de la 1 ianuarie pana acum suntem la a 10-a, respectiv 11- înmormântare
Invat că viaţa e destul de plină de neprevăzut şi în mai toate cazutile insuficientă, sub nici o formă nu trebuie lăsat ceva pe mâine, nici alea bune, nici să înjuri pe cei care merită. Există ziua de azi, fă tot ce trebuie în ea.
Sunt recunoscatoare pentru rezistenţa ieşită din comun a familiei, ne regrupăm de zici că am fost toţi în Legiunea Străină
Din bucatarie, nimic, n-am mai gătit că oricum nu stăm acasă să mâncăm.
Port hainele de organizat, adică multe buzunare cu tot felul de serveţele, telefoane, liste si pix
Voi pleca să mai dau neşte indicaţii preţioase.
Citesc, o să îmi caut horoscopul să vedem cât mai ţine perioada asta naşpa
Ceea ce astept vacanţa, nu mai am nici un pic de răbdare
Ce mai mesteresc hm cred că mi-au adus măceşul pentru cruce
Ascult, Crimele din Midsummer, acolo s-a nimerit televizorul
 In casa linişte, ne pregătim care cum putem pentru o noapte albă
Unul dintre lucrurile mele preferate zilele în care să lenevesc, nu mi.o mai aduc aminte pe ultima, cred că era în altă viaţă
Citatul zilei Moartea este o treaba foarte mohorata si plictisitoare, sfatul meu este sa nu aveti nimic de-a face cu ea.William Somerset Maugham, citat despre moarte
Unele planuri pentru sfarsitul de saptamana ăăăă  mai bine nu
 O imagine pe care vreau sa o impartasesc




Un comentariu:

  1. Mda, cred ca aveti o perioada proasta...am avut si eu in familie prin 2005... tot trebuie sa se termine la un moment dat. Putere sa ai!

    RăspundețiȘtergere

Da-ti cu parerea ca e gratis