duminică, 8 iunie 2014

Urmareste-ne ca prostu'

Că de mult timp nu îmi mai sărise ţandăra să scriu ceva pasional, la nervi cu degetele fluturând pe tastatură.
Pe când credeam cu eu că le-am văzut pe toate am nimerit pe un blog intitulat Nu ai să crezi şi aşa e Nu am crezut până nu mi s-a demonstrat.Nu aş putea să spun nimic despre conţinutul blogului, decât că eu una presupun că este execrabil a se citi scris cu piciorul stâng din faţă.
Cum am ajuns la concluzia asta?
În loc să pot citi frumos articolul  în locul textului am găsit următorul mesaj „Inainte de a vizualiza articolul, va invitam sa ne urmariti pe Facebook sau Twitter”
Moment în care miile de Like-uri valorează fix cât o ceapă degerată din punct de vedere al recomandărilor, ba mai sigur ca o ceapă stricată care umple aerul cu mirosul de împuţit.
Dacă omul din spatele articolului ar fi ştiut că are valoare, ar fi avut curaj să lase la liberul arbitru al cititorului posibilitatea de a urmări blogul lui de 2 lei 30 după ce a citit ceva şi a decis că merită.
De altfel pe lângă atitudinea asta cretinoidă , dacă ai răbdare să derulezi comentariile până al final o să găseşti vreo doi oameni care se plâng că nu au fost citaţi în calitate de sursă a articolului de pe blog, deşi deja nu mă mai miră dacă eşti nesimţit o dată nimic nu te împiedică să fii de mai multe ori. Dacă furi textul de ce nu ai fura şi un Like sau o distribuire, că şi forţarea asta într-o acţiune tot un fel de furt e, un pic mai elaborat dar furt la urma urmelor.
Pe ăştia de ce nu îi înjură frate nimeni şi nu se cere excluderea lor din spaţiul
virtual?



8 comentarii:

  1. Bună! din nou, :) ..se pare că articolul dumneavoastră, confesarea dumneavoastră a reușit să mă "trezească" intr-un mod in care nu am realizat inițial unde am lăsat gând. Slava Lui Dumnezeu! Slava ii spun Lui Dumnezeu! și dumneavoastra stimată, mulțumesc- mulțumesc pentru acest articol,această confesare-care m-a bucurat prin mesajul care avea să-l transmită..rectific Are!.si transmite.. în acest moment parcă aș spune --ferice de cel ce nu e atins de acest mesaj-- sincer! că cel ce se lasă cuprins de cele transmise ...te prinde de mână și dansează cu tine în horă. wow..spun din nou, după ce am inghițit o gură de aer.as putea scrie pagini drept multumire pentru articolul/confesarea dumneavoastră. posibil să se întâmple acest lucru însă cel mai mult și mai mult mă bucură faptul că va numărați,desigur prin individualitatea dumneavostră, printre cei care calcă ignoranţa şi flutură steagul Ţ Mie îmi pasă Ţ .este oarecum un mod de a ne ajuta ..de a ne fii împreună, a ne civiliya, educa, iubi -până la urmă.. pe acest drum al vieţii pe pământ ..şi până din nou,împreună acasă. desigur posibil mai degrabă după ce ne-am fi învăţat lecţiile. Sunt convinsă ca ar fi muşlte de comentat şi la cele relatate de mine..însă asum acest risc..şi încă o dată. mulţumesc. Am onoarea , prin cunoştinţa noastra, psi. căreia îi mulţumesc şi pe această cale. să vă cunosc! Namaste!












    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. recitesc şi zâmbesc, stimabilă. până la urmă fiecare se exprimă în modul său unic şi în modul său divin -prin care desigur alege să se bucure şi de like-uri cu atât mai mult cu cât face acest demers printr-o rugăminte. desigur nu.i sar în apărare .. de apreciat insa este faptul ca eu, lui,acelei persoane care v-a ŢrăscolitŢ să spun aşa ,de asemenea îi sunt recunoscătoare..doar ne este complice la aceasta cunoştinţă. cu toate că poate acest demers s-a realizat prin modul nostru unic de a transmite mai departe si nu neaparat multumita lui..şi totuşi,mulţumesc!

      Ștergere
    2. Tot raul spre bine cum ar veni :)

      Ștergere
    3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere

Da-ti cu parerea ca e gratis