vineri, 6 iunie 2014

Traficul


         Azi noapte am visat ciudat, se făcea că am un blog de ceva vreme, un blog care mi-a fost drag, în care am pus timp şi emoţie, pe care scriam când sufletul meu înflorea mai mult decât îi trebuie unui om.
Mă aşteptam să fie un vis frumos dar a urmat un scenariu surprinzător. Pe măsură ce scriam, începeam să cunosc şi alte bloguri, alte suflete care mă gândeam eu poartă povara unor prea multe flori pentru ele însele.
         Cu timpul am început să citesc şi bloguri cu sfaturi despre cum să faci blogging, pentru că deh, stilul meu mi se spusese că nu e tocmai strălucit. Am zis că iau din înţelepciunea celor care au încercat mai multe decât mine, să învăţ de la cei versaţi, să acopăr acel enervant decalaj dintre mine şi cei buni.
         Nu o să vă povestesc totul, o să fac aşa un rezumat sau nici chiar atât pentru că sfaturile alea le-am dat uitării cum le-am citit pentru că prezentam fel de fel de simptome după asimiliarea lor. Mi-a părut rău de timpul irosit în frunzărirea blogurilor marilor maestri pentru că eu nu cred.
-         Că trebuie să îţi foloseşti blogul ca pe un năvod în goana după cât mai mulţi unici. Serios? Şi dacă oamenii intră şi pleacă? Dacă nu te citesc? Dacă nu comentează? Dacă nu pleacă din casa ta virtuală cu un zâmbet sau o întrebare?
-         Că trebuie să dai cu luciu, cât mai mult Luciu ( de preferat în poze trunchiate) care să-l facă pe om să dea un click pe link-ul tău, şi un back la fel de rapid când descoperă că de fapt nu îi spui nimic.
-         Că trebuie să cauţi cu atenţie de ceasornicar nebun scame din viaţa altora pe care să le prezinţi apoi sub lupă ca pe munţi de gunoi, în timp ce tragi discret covorul peste propriile deşeuri.
Şi uite aşa am scăpat eu de ideea de a deveni blogger fruntaş. Mai bine scrii pentru doi oameni si îţi faci poveştile căuş care să îi ducă într-o lume frumoasă, mai bine scrii numai pentru tine şi îţi foloseşti sufletul ca pe o cameră video magică prin care să să filmezi urâtul de zi cu zi şi să pui pe ecranul blogului o capodoperă.
Nu că nu aş vrea să scrie A-lister pe mine dacă pentru asta trebuei să fac ce scrie în tutorialele de doi lei despre cum să îţi creşti traficul mai bine cad de pe listă cu totul.
     Apropo de tutoriale de crescut traficul, am scris şi eu unul în tinereţe, încă mai cred în el.

Textul are la bază o duzină de cuvinte din care alţi oameni au scos alte înţelesuri.

Un comentariu:

  1. Ma cam recunosc in spusele tale. si eu mai citesc articole de "specialitate" despre bloggereala, dar imi dau seama ca sfaturile de acolo nu mi se potrivesc neam si sunt si prea lenesa sa fac prea multe pe tema asta... Numai ce deunazi m-a facut cineva sa ma intreb cati vizitatori unici am. Eu habar n-aveam ca nr de afisari e diferit de vizitatorii unici si dupa ce am citit x chestii, mi-am pus un contor. Nu de gaze, ci de masurat traficul. De curiozitate!

    RăspundețiȘtergere

Da-ti cu parerea ca e gratis