duminică, 8 iunie 2014

Gandurile sunt libere

Gândurile sunt libere. Îhm, şi treaba asta nu e aşa de bună cum pare la prima vedere. Aţi băgat de seamă cum ceva care te entuziasmează la prima vedere se dovedeşte a fi un dar otrăvit? Aşa e începând cu Eva şi mărul şi trecând prin istoria omenirii.
Gândurile au zburat libere şi aşa de minunat ni se părea până când s-au cristalizat în fel de fel de monştri.
Dar nu despre asta vreau să vorbesc, nu despre cum gândurile noastre scapă celorlalţi, cum nu pot fi oprite sau deturnate de la scopul lor.
Nope, mă gândesc acum la gândurile mele, pe care mă chinui din greu să le păstoresc spre pajiştile înverzite ale speranţei, spre râurile de lapte şi miere ale optimismului, spre grădinile paradisiace ale recunoştinţei.
Ţi-ai găsit, ele se revoltă, se întorc şi se încolăcesc pe o rădăcină de melancolie, se împletesc cu tristeţea unei ploi mohorâte şi stau aşa ca nişte uriaşe anaconde într-o baltă de nefericire.
Gândurile sunt libbere şi de câte ori încerc să le direcţionez spre partea însorită a lumii mă privesc gata să mă atace, să mă sugrume lent cu toată forţa lor latentă, pentru că nu au de gând să asculte nici măcar de mine.
Aşa cum spuneam nu e aşa o mare fericire că sunt libere, bine că sunt eu încăpăţânată altfel nu se ştie unde ajungeam cu atâta libertate
Alte psiluneli pe aici

4 comentarii:

  1. De unde trag concluzia că gândurile libere nu sunt întotdeauna și bune. Ceea ce istoria a demonstrat deja. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. în genere toate formele libertăţii este bine să rămână la stadiul de ideal, de iluzie. deşi dorite, omul se pricepe de minune să se încurce de ele...

    RăspundețiȘtergere
  3. macar atata libertate sa mai avem si noi : in ganduri. daca macar o farama putem pune si in meandrele concretului, atunci tot sunt si ele bune la ceva. gandurile, nu meandrele :)).

    RăspundețiȘtergere
  4. gand vine de la a gandi... uite ca cineva mai si gandeste prin zona :)

    RăspundețiȘtergere

Da-ti cu parerea ca e gratis