sâmbătă, 10 mai 2014

Ganduri de sambata

Eu şi religia avem o relaţie complicată, eu şi Dumnezeu ne înţelegem bine, uneori mă gândesc că dacă biserica are avea ritualuri mai simple şi oameni mai buni multă lume s-ar înţelege bine cu Dumnezeu, mă rog, fiecare cu viziunea lui la urma urmei.
Din religie am ales mereu câte o bucată pe care am interpretat-o cum mi se pare mie nu cum i se pare lui Padre Titi ( dap eu şi preotul din parohie suntem în răzbel foarte rece din prima zi în care ne-am văzut pentru că una din superputerile mele este detectarea ipocriziei).
Nu o să vă dau cu citate din Biblie care oricum rare ori mi se pare că vorbeşte ad literam ci este un cod ascuns sub un alt cod închis într-un cod, nici nu o să vă spun care e părerea mea despre mesajele alea şi cum le decodific eu.
Zilele astea m-am gândit mult la lume aşa în general şi mi-am dat seama că viziunea mea este descrisă perfect de un fragment minuscul dintr-un film ultracomercial pe care cred că o să-l revăd azi, nici măcar nu ştiu dacă există o carte care  să fi stat la baza lui.

Credeţi că va fi vreodată lumea redată mai bine decât aici?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Da-ti cu parerea ca e gratis