marți, 6 mai 2014

Astazi e ziua mea

Eu sunt Mazăre, am trei ani şi sunt foarte cunoscut acasă la mine. Nu ştiu de ce m-au botezat aşa pentru că eu sunt blond ca o păpădie iar mazărea este verde dar mă gândesc că ştie ea Mama mea mai bine.

Cum vă spuneam sunt foarte cunoscut la mine acasă şi foarte viteaz, nu ezit niciodată dacă trebuie să mă bat cu un căţel, o cârtiţă sau un şarpe pe grădină, aşa am rămas şi fără coadă. Mama a zis că oricum nu-mi era de nici un ajutor şi că toate pisicile celebre au ajuns aşa pentru că erau deştepte şi învăţaseră multe la viaţa lor.
 Eu nu ştiu să citesc dar stau des pe lângă Mama când mai citeşte ea câte o poveste, aşa am aflat eu de Motanul încălţat, de Miaunel şi Bălănel, de motanul Mirciulică, de motanul alb al lui conu’ Alecu, bunicul lui Teodoreanu şi câţi alţii.
Mă gândesc că eu sunt norocos, Mama are multe cărţi din care să îmi citească dar am auzit că există copii care nu au cărţi din care să afle despre eroii neamului pisicesc, ceilalţi că Mama nu s-a apucat încă să îmi scrie aventurile.
Şi cum eu împlinesc azi 3 ani m-am gândit ca în loc de cadouri pentru mine ( bine, mai putin clatitele pe care mi le-a făcut Mama, alea sunt numai ale mele) să vă rog frumos să intraţi pe Ţara lui Andrei şi să votaţi Semn spre carte, să aibă şi copii despre care vă spuneam măcar o carte din care să citească poveşti.

Viaţa ar fi prea tristă fără ele, pe cuvânt de pisică.

15 comentarii:

  1. miaumulţiani, motane!
    #SemnSPRECarte îţi mulţumeşte pentru generozitate şi o roagă fierbinte pe mama ta să îţi scrie aventurile. sigur ar fi bucuroşi copiii să le citească.

    RăspundețiȘtergere
  2. la multi ani Mazare :), esti ruda cu primarul nostru??? :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Dragă Mazăre, voi fi sinceră cu tine și îți voi mărturisi că mie nu-mi plac pisicile. Dar pentru ce ai scris în seara asta promit să-mi reconsider poziția. Și să-ți fac clătite în fiecare zi, până o să ieșim la pensie. Și eu și tu. Apoi găsim noi, poate, pe cineva care să ne răsfețe. La mulți ani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, evident daca te aude Maya ai incurcat-o :)

      Ștergere
    2. maya a zis: pffff.... o dăm noi pe brazdă!

      Ștergere
  4. La mulți ani la dublu: Mazăre (first is first) și blog ( că altfel nu știam de Mazăre )
    :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi place ca ai prioritatile bine stabilite, esti un human de treaba :P

      Ștergere
  5. Să trăieşti, Mazăre! Mama ta e cea mai bună, ştiu ce zic, şi pe lângă ea viaţa ta va fi plină de zâmbete miorlăite. Dacă nu aş fi votat, aş fi votat azi...de dragul tău.

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu am comentat la articolul asta, dar unde s-a dus comentariul meu??? Oare pe Facebool? Spuneam ceva de pisicile roscate....care imi plac pentru ca imi amintesc de a mea. Sa iti traiasca derbedeul ( o spun in semn de apreciere) , e superb!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multam, te.am cautat si in spam deci poate ai facu ca subsemnata care uneori in loc de publicati apas deconectati-va. Poza e din tinerete inainte sa isi sfasie lejer urechile :)

      Ștergere
  7. Motanul se asorteaza cu esarfa :) E tare dragut.
    M, nu particip la proiect , nu mai conteaza de ce dar cu sinceritate va tin pumnii pentru cauzele in care credeti si-n care va regasiti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-i bai si energia pozitiva ( gandul bun) ajuta la un nivel, eu sunt convinsa de treaba asta :)

      Ștergere
  8. La multi ani, Mazarica! Un miorlait afectuos de la Yeti care e cam leat cu tine dar care nu e amator de lectura, e doar meloman, motiv pentru care doarme cu urechea lipita de difuzorul radioului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, eu am reusit sa imi sfasii orecile deci e mai greu cu ascultatul ca se pierde muzica prin zdrente :)

      Ștergere

Da-ti cu parerea ca e gratis