vineri, 11 aprilie 2014

Mesaj urgent reloaded

A fost o vreme când m-au emoţionat până la lacrimi prezicătorii, neşte oameni cu har care nu dormeau noaptea de grija mea. Nu e uşor lucru să trăieşti cu insomniile altora pe conştiinţă credeţi-mă!
Acum încep să am un nou sentiment de vinovăţie pe care mi-l reprim folosind evident sarcasmul ca mecanism de apărare. Deja mă tem pentru sănătatea unor nenii care se chinuie săracii să mă înveţe să fac bani.
Acum un an s-au străduit din greu să îmi vîndă neşte cursuri online despre cum să folsoesc blogspot. Bestia de mine s-a încăpăţânat şi s-a descurcat singură.
De câteva zile primesc din nou mesaje urgente, ultraurgente, înfiorător de urgente. Omul vrea să mă înveţe să folosesc wordpress. Ar trebui să plătesc pentru afacerea asta 3000 de lei, adică dacă aş lucra vreo 3 salarii lunare dar suflet generos se gândeşte că ar fi corect să îmi ceară numai vreo 600 de  lei pe treaba asta, deja nici macar o luna nu trebuie sa mai fac foamea.
Pentru că eu sunt al dracului de specială şi stârnesc neşte pasiuni vezuviene şi neşte sentimente mioritic duioase, omul vrea practic să îmi facă toată cunoaşterea asta cadou, pentru numai 57 de lei, dacă mă înscriu azi o să învăţ cum să fac rost de poze dacă vă vine să credeţi, ba chiar fara sa ştiu o linie de cod.
Numai ca deh şi eu sunt sufletistă nu pot lăsa omul să piardă naibii 2550 de lei, ma voi sacrifica, imi voi cumpara HTML pentru idioţii şi o să o studiez toată vara că tot n-am bani să-mi cumpăt tv  în casa cea nouă şi încă să plătesc abonamentul ( când o să scriu tutorialele alea înălţătoare cu 3 luni fara tv să ştiţi că de la asta  mi se trage nu de la vreo bruscă iluminare).
Mă gândesc aşa în necunoaşterea mea că e mai sigur să ştii liniile de cod decât să poţi fără să le ştii, povestea aia cu învaţă omul să pescuiască nu-i face peştele cadou care m-a marcat pe viaţă.

Aaa şi la vară să fiţi preveniţi o să vă ofer nişte ebook-uri,  nu ştiu despre ce că nu m-am decis, poate fi despre cele 45 de metode de a învârti un bărbat pe auricular ( degetul mic, adică, ştiţi că îmi place să mă dau mare cu vocabularul  meu) sau despre cele 15 metode de a slăbi instant sau chiar despre cum să scoţi bani din blog (e-book-ukl ăla o să coste un euro, aveţi bunăvoinţă bre, am  rate de plătit, hai care se înscrie pe lisat de aşteptare?) şi toate mesajele astea or să fie megaurgente că simt deja cum îmi strange un junghi nemilos pipota la gândul că voi ignoraţi secretele astea pe care eu le stăpânesc atât de bine. Se sinte careva vinovat deja?

2 comentarii:

  1. Unii chiar se prind la figuri de-astea! Mie nu mi-au venit oferte de genul acesta, chiar ma simt jignita. Odata m-a trimis o asa-zisa prezicatoare o chestie ca sa cumpar urgent de la ea o carte si imi va dezvalui ce o sa mi se intample tot anul, tinand cont de ziua mea de nastere. Si a scris care este ziua de nastere, aia oficiala, declarata. I-am dat reply ca e o tampita si aia nu e ziua adevarata. Apoi a incetat sa-mi mai scrie.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am bloguri facute pe o multime de platforme, dar nimeni nu mi-a facut asemenea oferte. Oare mutra mea spune ca sunt deja experta la pus poze in articole? :))))
    Da, spunsieu are dreptate. E lumea plina de tâmpiței dispusi sa plateasca pentru toate prostiile din lume. Altfel nu ar mai exista oferta, nu? :)))

    RăspundețiȘtergere

Da-ti cu parerea ca e gratis