joi, 3 aprilie 2014

Fakebook

Că nu v-am împărtăşit de ieri cred, părerile mele despre viaţă şi lume, ei bine „lucrurile e simple” ca să citez din nea Evanghelie, viaţa e minunată dar uneori e trist că ne-o trăim în lume.
De când am Facebook parcă mi s-a deschis un al treilea ochi către rufele murdare ale oamenilor, nu că le-ar posta ei, bine sunt şi din ăia care trăiesc numai pe Facebook, că nu-mi dau seama când ar mai avea timp să trăiască şi în afară.
Io sunt mai ciudăţică aşa, al treilea ochi al meu s-a deschis către rufele murdare pe care încearcă să le ascundă prin site-ul ăsta.
Şi îmi petrec uneori ceva timp citind pe pereţi de Facebook în stilul meu care trece peste citatele din Corinteni ca razele X prin cei 15 cm de machiaj ai curvelor trecute.
Nu o fac din vreo curiozitate morbidă, o fac pentru că periodic oamenii ăştia vin, îmi zâmbesc larg, îmi strâng mâna încercând să mă şi ancoreze cu o atingere pe umăr şi îmi cer votul meu pentru a le asigura lor vreme de 4 ani o poziţie anume şi încă una din care vor lua decizii care mă afecetază. Citesc pentru că trebuie să citesc.
Şi iau decizii în baza a ceea ce văd pe Facebook. Nu, nu te voi vota când îmi trimiţi cereri disperate de prietenie în pragul alegerilor, pe contul ăla e o parte din mine, pe contul ăla ar trebui să fie şi o parte din tine, poate ţie îşi e uşor să o împarţi cu oricine, mie îmi trebuie mai mult decât o invitaţie formală să te las în viaţa mea.
Nu, nu o să te votez când distribui până la epuizare articole scrise de alţii despre dragoste, căsnicie, fidelitate şi alte noţiuni abstracte, pentru că întâmplarea face să ştiu din postările anterioare de pe acelaşi Facebook cât durează la tine dragostea eternă şi să văd cum vreo trei din relaţiile tale curente se bat în prioritate la comentarii şi hlizeli cu deplina ta binecuvântare şi eu nu pot da votul meu cuiva care iubeşte ca o giruetă.
Nu, nu o să te votez pentru că publici cu fonturi exagerate că e zi de post şi nici citate din variate părţi ale Bibliei, nu pentru că eu n-am citit-o ci pentru că tu nu aplici nimic din ce predici. Şi eu nu pot da votul meu cuiva atât de fals încât nici nu cred că îşi mai poate regăsi adevărata personalitate printre multiplele măşti pe care le tot afişează.
Spune-mi adevărul, spune-mi că nu ştii să iubeşti, că nu îţi pasă de aproape, că habar nu ai când e post, că citatelea alea cu curăţenia sufletescă sunt SF pentru tine dar ştii că dau bine la public şi poate te voi lua în considerare, vom merge la un pahar de ceva, acum că am stabilit că noi doi păcătoşi bem, şi o să văd dacă opiniile tale mi se potrivesc suficient încât să îţi dau votul meu.

Minte-mă în faţă, cu graţie şi s-ar putea chiar să mă decid în favoarea adversarului tău, măcar el nu îmi spune poveşti cu zâne.

2 comentarii:

  1. Eu nu mai citesc nimic pe fb, oricat mi-ar sari in ochi niste chestii. In afara de stirile alea cu descoperiri, studii, despre animale, altceva nu citesc. E curata intoxicatie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa cum am spus, trebuie sa citesc, e mult mai buna informarea asta printre randuri decat campaniile lor de influentare inainte de alegeri

      Ștergere

Da-ti cu parerea ca e gratis