joi, 10 aprilie 2014

Evadare din Xanadu

Ăsta va fi cu siguranţă cel mai drag advertorial al meu, pe care chiar mă voi obosi să îl distribui în reţelele de socializare. Dacă nu găseam un link de afiliere îl scriam pe gratis asta ca să pricepeţi cât de convinsă sunt dar, cum ştiţi că-s mercantilă (în sens livresc nu peiorativ) – ce-mi place să folosesc termeni din ăştia rari, şi am rate de plătit am căutat până am găsit şi un mjloc de a scoate şi io un ban cinstit din munca lu’ tanti doctor.
Amu’ io recunosc cu mâna pe inimă că n-am citit cartea încă, deh am fost şi io cu treburile mele ce vreţi, deci nu am idei daca acolo e vorba despre Xanadu ala din China, care îl preocupa pe Coleridge, sau musicalul din 1980, sau unul nou, că pe mine una Xanadu ăsta mă duce cu gândul la Xanax, asta rămâne să descoperim cu toţii.
Nici despre scriitură nu pot să vă zic mare lucru la ora asta (mai vorbim la o recenzie după Paşte), mă rog despre stilul din cartea asta că în rest o citesc pe autoare cum prind ceva timp liber pe blogul personal al domniei sale Şi la vară cald.
Pe blog cred că este partea mai veselă a firii ei. Cumva în carte mă aştept să găsesc latura mai analitică, latura care priveşte oamenii dincolo de cuvintele lor şi care îi înţelege fie că îi aprobă, fie că nu.
Chiar mă gândesc că  Xanadu s-ar prea putea să fie universul personalităţilor noastre pistriţe transformat într-o altă lume cu lumini, umbre şi culori dar nu pot să vă garantez că asta e povestea.
Ce vă pot spune e că o să vă placă, pentru că o presimt ca un amestec de analiză şi ironie, de visare şi aducere cu picioarele pe pământ.
Până ne lămurim cu toţii, mai ales eu, gândiţi-vă că vin sărbătorile oameni buni, ce o să faceţi de Paşte şi de 1 mai? Că la grătare în pădure nu vă văd, altfel nu m-aţi citi pe  mine . Mai bine intraţi aici şi cumpăraţi un bilet spre Xanadu
PS  Puteţi să daţi click şi pe imagine că tot acolo ajungeţi :P



Description

2 comentarii:

  1. măăăăi, n-a sulfat șeleceveaua nimiic??? bine, știam că o să apară altă carte, da roman...!! harnică, harnică.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A suflat mah mai de mult, dar a zis ca n-are timp sa se ocupe de promovare si an zis sa pun si io umarul :P

      Ștergere

Da-ti cu parerea ca e gratis