vineri, 25 aprilie 2014

Dor de duca sau cum nu vedem noi esentialul

De ieri mă încearcă iar aşa o dorinţă să plec din ţară şi nu numai din cauza conducerii. Că nu mi-e simpatic Ponta nu e nici un secret, de fapt omul mi-e neutru, nici nu îmi place nici nu-mi displace în absolut, e drept că mai des nu-mi place dar nah o fi vina mea.
Şi totuşi mă uit fascinată, se spune că poţi privi la infinit o blondă parcând, eu încep să privesc la infinit presa şi blogosfera românească,  bate rău de tot blonda aia parcând, indiferent câte locuri de handicapaţi o ocupa femeia şi cum o lipi portiera şoferului de vreun perete.
Ce ne preocupă pe noi de vreo 2 zile? Vă spun eu de ce nu poate dormi naţia : că Ponta i-a zis Doinei Pană fă sau mă, că n-am stat să verific înregistrarea pentru că mă doare fix în başcheţi de exprimarea lui Ponta în timp ce se legăna cu barca pe viitură.
Şi suntem stresaţi de treaba asta şi ofticaţi până în hepatocite ( mai căutaţi şi voi cu goagăl ceva util în puii mei că habar nu aveţi pe unde vă e ficatul în corp), cum va să zică să se exprime primul ministru aşe faţă de o duamnă.
Să te întreb eu ceva? Ţi-a scăzut nivelul de trai din asta? A explodat euro? Ai rămas cu neşte proiecte în urmă pentru că Ponta a zis fă/mă ( repet n+am avut răbdare să citesc nici un articol mi-au ajus titlurile şi rezumatele) ?
Ştiţi ce nu văd eu în blogosfera românească cea simţitoare şi cu ochi de Argus ? ( Nu, nu uleiul mai citeşte şi ceva mitologie dacă tot eşti pe Goagăl)
Nu văd bloggeri crizaţi de nervi justificaţi pen’ că senatul a decis să  mai aibă şedinţe de plen abia după europarlamentare, adică după 25 mai, adică o să îi plătim degeaba, de pomană sau cum mai vreţi voi vreo lună cât oamenii se implică în campania electorală. Bineînţeles că în timpul ăsta îi plătim ca şi când ar lucra şi stăm cu vreo tonă de legi nediscutate.
Mă uitam marţi la Masterchef, ştiu sunt de la ţară rău de tot mă uit la televizor la emisiuni pentru plebe care nu sunt cool şi trendy, clar nu mai intru io în rai din cauza asta, ei bine la emisiunea asta era unul un grec sau o fi omul numai de origine greacă nu-ş, care e şi el într-un fel de campanie cu Masterchef ăsta. Grecul nostru spre deosebire de parlamentarii naţiei se ducea la lucru şi şeful lui i-a spsu să aleagă :ori slujba, ori Masterchef că prea e cu mintea la gătit când e la lucru. Şi omul a ales era în platou pentru bani, pentru trofeu dracu’ ştie dar a ales.
Din toată biata Evropă noi suntem singurii care suportăm un parlament (da, scriu cu literă mică ai ceva împotrivă?) care reuşeşte să stea şi cu slana în pod ( mă rog amu’ aleargă porcul europarlamentar prin bătătură să facă slana) şi cu maţul uns că doar îi plătim în vreme ce ei se ceartă mult mai suburban decât fă/mă care a scandalizat blogosfera.
Asta cum de nu stresează pe nimeni? Că de la asta legile vor sta pe loc, ţara va fi condusă prin ordonanţe, banii publici se duc dracului şi la nunta tuturor evenimentelor de mai sus va cădea o stea sau leul şi va creşte Euro şi preţurile şi ratele şi traiul se va scumpi.

Înţelegeţi de ce vreau să plec? Nu pentru că suntem conduşi de cine suntem conduşi ci pentru că suntem o naţie care nu vede mai mult de lungul nasului şi se isterizează ca proasta la.....ce nu e cazul. Care mai vine cu mine?

4 comentarii:

  1. Nu stau pe ganduri nici o clipa. Bagajul e facut, pe blog pot scrie de oriunde, copilul e mare, sotul merge oriunde merg eu, tu esti ”de gașcă”, iar Ponta si toti imbuibatii de la varf sigur nu imi vor simti lipsa... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. oare sunt eu defecta? sau am o defectiune la canalele mele de informare? sa iti spun sincer eu n am prin cartierul meu de bloguri oameni preocupati de aceasta chestiune arzatoare. asa ca dorm bine mersi si fara sa stiu toate astea. dar de inteles te inteleg ca ai vrea sa pleci la pascut pe pajisti mai verzi. zau ca as merge si eu cu mare drag :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De trei zile nu vad altceva pe peretele de Facebook decat acesta tragedie mioritica a adresarii lipsite de eleganta a lui Ponta, bine eu sunt de vina ca m-am bagat in prea multe grupuri de bloggeri

      Ștergere

Da-ti cu parerea ca e gratis