miercuri, 2 aprilie 2014

Asta sunt

Nu o să stau acum să îţi povestesc ce a opta minune a lumii sunt eu, că n-am de ce, mă gândesc că ar trebui să ai atâta cultură în tine să le ştii pe primele şapte şi să te bucuri că eşti contemporan cu mine şi nu cu ele.
Dar o să spun şi o să repet de câte ori o fi nevoie o treabă mai mult decât evidentă: Sunt femeie!
Obişnuieşte-te naibii cu treaba asta o dată dacă nu vrei să murim prematur de nervi intrinseci.
Da, le fac pe toate, sunt în stare să aduc acasă mâţe abandonate pentru că s-au uitat la mine cum trebuie cu ochişorii lor albaştri, pot petrece 5 ore în bucătărie meşterind la un fel de mâncare şi la fel de bine te pot hrăni o săptămână cu hamurgheri că trec printr-o perioadă nedomestică. Prezenţa mea în casă nu se traduce prin mâncare caldă în cuptor şi rufe spălate şi călcate.
Şi nu, nu o să îmi iau balerini numai pentru că tocurile mele pe parchetul din sufragerie te fac să suferi sau pentru că mi se aude cadenţa paşilor de la capătul holului. Îmi plac tocurile, ăsta nu e subiect de negociere. Nici unghiile mele albastre  dată la 4 luni nu sunt de discutat.
Şi da, o să te sun de mai mult ori pe zi să îţi comunic chestii care pentru tine nu au importanţă dar pentru mine contează, nu ai decât să mă suni şi tu extaziat de ultimul model de undiţă, pe bune că nu mă supăr.
Şi o să fac în continuare scandal de fiecare dată când întârzii că poate poate o să descoperi a patra dimensiune a lumii în care trăim şi anume timpul.
O să te iau cu mine la cumpărat de oale şi maşini de călcat şi aspiratoare şi orice altceva folosim împreună ca să îţi scot din cap ideea fundamental greşită că pentru mine cumpărăturile sunt oricum o plăcere. Urăsc să merg la cumpărături utile şi de nu văd de ce ar trebui să sufăr singură.
Şi nici nu o să îmi plec ochii, să ridic din umeri şi să şoptesc „cum zici tu dragă” , probabil o să încerc să am o conversaţie raţională cu tine dar dacă nu merge şi nu merge o să aplic tehnicile tale, ţipatul şi bătutul cu pumnul în masă.
Aşa cum spuneam sunt femeie şi cu cât mai repede pricepi treaba asta cu atât mai bine o să ne fie



3 comentarii:

  1. Vezi ca din cele sapte minuni antice una mai rezista, deci ai concurenta! Dar nu cred ca-ti faci probleme ca rivalizezi cu o gramada de pietre chiar daca sunt asezate in forma de piramida, ai tu forma mai apetisanta s-o combati! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am mare incredere in razboaiele din zona ca ma lasa fara concurenta

      Ștergere
    2. Ce razboaie, ce zona, ce concurenta?

      Ștergere

Da-ti cu parerea ca e gratis