marți, 4 martie 2014

Vacanta la pret redus

Azi am citit cu ceva tristeţe despre călătorii, întâi despre ce luăm în bagaje, apoi despre cât costă totuşi să mergi câteva zile la munte.
Cu tristeţe pentru că anul ăsta s-ar putea să sar graţios peste vacanţă, orice vacanţă, ca să pot finanţa achiziţionarea unor pereţi ce vor fi denumiţi casă după ce trecem şi prin amenajări.
Şi mi s-a părut mai scump decât de obicei să îmi bucur plămânii şi nervii cu liniştea munţilor şi ochii cu frumuseţea lumii. Chiar dacă mi-aş lua mâncarea de acasă în sufertaş, chestie care îmi displace profund pentru că măcar în zilele alea trei aş vrea să nu duc nici o grijă, cum ar fi sănătatea emoţională şi integritatea organoleptică a sandwich-urilor.
Şi atunci mi-am amintit de reducerile colective şi le-am căutat. Cu pixul şi calculatorul în mână mă declar destul de mulţumită de ideea de a plăti 29 de lei pe un voucher şi apoi să dau numai 300 (bine oferta zice 299) de lei în loc de 750 pentru 5 nopţi de cazare la Buşteni, e la mai puţin din jumătate de preţ pe piaţa liberă. Rezultă vreo 66 de lei pe noapte pentru 2 persoane
Şi sunt şi oferte mai bune cu un voucher de 9 lei plateşti 100  de lei (da ştiu ei zic 99 dar mie îmi plac rotunjirile) pentru 2 nopţi la Azuga, bonus 10% reducere la restaurant, cum va spuneam nu vreau sa iau mâncarea cu mine. Aici rezultă 55 de lei pe noapte.
Poate daca urmaresc conştiincios pe aici prind şi eu o vacanţă anul ăsta

8 comentarii:

  1. de fiecare dată când trec prin buşteni şi azuga mă întreb ce caută oamenii pe-acolo, mai cu seamă doamnele acelea cu treninguri elegante, că dacă nu te cocoţi pe munţi şi nu-ţi place mişcarea pe coclauri, nu prea văd rostul... :)
    ori, poate, pentru că sunt eu în coasta muntelui, nu reuşesc să văd farmecul?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Avand in vedere unde traiesti matale nici eu nu as fi impresionata de munte, dar cand vii de la campie si dealurile ti se par dragute :P

      Ștergere
    2. să ştii că da! cea mai bună prietenă a mea este din sudul ţării şi îmi amintesc cum îmi povestea ea că a văzut întâia oară locurile noastre. fusese impresionată de iarba înaltă, de explozia de frunziş şi zicea că bietele vaci de la ea de-acasă ar înebuni pur şi simplu dacă ar vedea iarba asta. :))
      cred că ai dreptate, când vezi acelaşi decor, nu te impresionează prea mult. pare firesc...

      Ștergere
  2. cautareduceri.ro este site-ul care centralizeaza toate site-urile de reduceri. Traiasca voucherele!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si le priveam cu asa neincredere cand au aparut :)

      Ștergere
  3. Par sa fie bune voucherele astea... Daca nu stau bine cu banii, sa stii ca macar o data pe an tot imi bag in sufertas cate ceva si dau o tura pe munte. Nu pot fara...

    RăspundețiȘtergere
  4. Să ştii că este chiar bun preţul acela pentru 5 nopţi. De urmărit aceste siteuri, eu nu am luat niciodată prin ei. Mulţumesc frumos pentru menţionare, Mihaela!
    O săptămână minunată!

    RăspundețiȘtergere

Da-ti cu parerea ca e gratis