duminică, 9 martie 2014

sa sarbatorim zic

Pen’că mie îmi place de mor 8 Martie, a trebuit neapărat şi musai să îl sărbătoresc,  mă rog aşa scria pe afişul ăla că sărbătorim, personal aveam nişte dubii dar cine sunt eu să mă opun majorităţii?
Când am terminat distracţia asta a început partea a doua, adecă ne-am luat şi ne-am dus într-un club.
Din negura aminririlor mele că deh tinereţea a fost de mult, îmi revăd prima vizită într-un stabiliment de genul. Am pus prima dată piciorul într-un club pe la vreo 25 de ani şi mi-a plăcut aşa mult că am revenit peste 7 ani.
La prima descindere prietenii mei s-au mobilizat şi au mers cu mine să nu mă simt pierdută pe acolo, să nu mă apuce delirul distracţiei şi să fac vreo nefăcută.  
Am fost deci vreo 10 oameni şi ne-am distrat cât cuprinde, eu una am plâns necontenit de atâta bucurie pentru că de pe atunci ochii mei erau mult prea sensibili la fum şi de la 6 ţigări în sus pe metru pătrat începeau să îmi lăcrimeze.
Ne-am petrecut timpul întrebându-ne pe unde iese toată lumea aia în caz de Doamne fereşte incendiu sau călcare gravă în picioare pentru să singura cale de acces era o scară nevolnică şi întortocheată ca dracu.
Pe la 1 noaptea când începea petrecerea şi nişte puştoaice de maxim 15 ani costumate ca doamnele de uz public şi cu  diamdeme trântite în vârful capului au preluat conducerea ne-am strecurat cu greu spre ieşire, ne-am umplut plămânii cu aer şi ne-am dus la casele noastre.
După asta vizitele mele în club sau redus la una maxim doua pe an de regulă pe orele mici ale dimineţii când petrecerea nu mai e aşa în toi adică mai poţi şi tu să te strecori pe acolo. 
Şi de fiecare dată când ajung pe acolo mă tot întreb ce îi mâna pe ei în luptă, de ce se calcă în picioare cu zeci de necunoscuţi, de ce se înghesuie pe podele alea lipicioase şi acoperite cu mucuri de ţigară. Pentru muzică? Hm cred că se poate mai bine pe la domiciliul personal. Pentru companie?  Nu e chiar mediul adecvat nu? Trebuie să urli până când îţi simţi corzile vocale cedând să îi poţi spune ăluia de la bar că mai vrei un pahar de ceva. Pentru dans? Serios ai la dispoziţie câţiva centimetri nu e chiar amplasamentul adecvat să îţi manifeşti calităţile.
Să cunoşti oameni? Mă leşi, când ai ajuns în club deja eşti gata murat în alcool sau pe cale să, aşa că mă îndoiesc că vreunul din cei prezenţi mai poate fi cunoscut.
Probabil mergi în club să te convingi că eşti fericit şi ştii să te distrezi, că poţi fi sufletul petrecerii deşi în sufletul tău nu mai e de mult nici una, asta aşa ca să fiu filozofică.
Mersul în club îţi mai asigură şi posibilitatea de a pipăi oamenii din zonă, de a te lipi de cei care în restul timpului sunt în afara razei tale tactile cu pretextul că trebuie neapărat să le spui ceva ( cu toţii ştim cum atmosfera aia trezeşte cheful de discuţii serioase) şi de a pleca acasă cu vreunul din ei cunoscut sau necunoscut ca să nu dormi singur.
Aşa cum spuneam ieri am sărbătorit ziua femeii şi slavă domnului o să iau iar o pauză de vreun an în care să am timp să îmi reclădesc piatră cu piatră convingerea că fericirea exista, că viaţa e frumoasă şi există ceva mai mult în ea decât sexul accidental ca încercare disperată de a te apropia de alt om.



6 comentarii:

  1. :))))) eu cred că nu am mai fost să mă petrec de 8 martie de vreo 20 de ani. da pe vremea meaaaa... nu erau aşa de multe cluburi, aşa că şedeam cuminţi la restaurant şi aşteptam să ne invite directorul la dans. :P aşa de fain era, că bietul om ne privea ca pe nişte gheonoaie! =))))))

    RăspundețiȘtergere
  2. ha! ai dus ceva!!! am fost si eu aseara tot in club dar mi am luat drumul pe la 12... a fost frumos dar devenise prea tineresc pentru mine ( adevarul e ca m-a luat Pati cu japca atunci cand au aparut animatoarele alea de care vorbeai tu :)) ). am remarcat insa o faza noua. prima data anul asta...mesaje intre femei ca de paste sau revelion "la multi ani de 8 martie" sa ai o primavara bla bla...sa ti fie primavara de acum bla bla... wtf?? asta i un nou trend??

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca sunt foarte multe femei singure, chiar daca se afla in relatii, si trend-ul asta e un mod de a te minti ca ii pasa totusi cuiva de tine

      Ștergere
    2. Nu mi place raspunsul tau. E trist. Nu am privit si din punctul asta de vedere. Acum nu mi mai arde de ras pe tema asta :(

      Ștergere
  3. Deja vorbeşti de lucruri ...adormite demult pentru mine! Dar mi-aduc aminte de un an în care am adormit...în plin vacarm. Eram ruptă de oboseală, dar mă lăsasem târâtă la...distracţie!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cea mia frumoasa sarbatoare, venirea primaverii, reinviere , asta imi inspira mie!

    RăspundețiȘtergere

Da-ti cu parerea ca e gratis