sâmbătă, 15 martie 2014

Femei, femei

Tata n-a avut băieţi, dacă asta vi se pare o formulă simplă aflaţi de la mine că poate fi începutul unei relaţii de durată cu un terapeut  binevoitor care să îşi încrucişeze criptic degetele şi să te privească de peste vârful lor cu infinită răbdare întrebându-te „Şi ce ai simţit în legătură cu asta?”
Pentru că tata nu a avut băieţi înseamnă şi că mi-am petrecut copilăria pe stadion şi că prietenii  mei erau băieţi, fără excepţie. Nu e chiar mediul ideal în care să îţi dezvloţi latura emoţională şi obsesia pentru cosmetice şi modă.
Terapia la noi însemna o bere la terasa din spatele blocului, aia cu măsuţe şi scaune de  plastic şi recunosc, dar nu regret, o serie din cele mai alese înjurături când situaţia devenea chiar disperată.
Pe vremea aia mersul la cumpărături era un chin şi search-ul meu preferat în materie era balerini online, descoperisem că e al dracului de greu să mergi pe platforme, ce să mai vorbim de alergat sau de un şut nervos în dosul cuiva care şi-l cerea cu insistenţă
Mama, săraca, ajunsese să umble cu un tub de calmante în geantă când vedea ce prinţesă desăvârşită are în ogradă ( mama nu a văzut desenele animate cu Aladin, altfel ar fi ştiut că şi prinţesele participă la bătăi) şi situaţia asta a durat până când femeia şi-a pierdut orice speranţă şi ghinionul mi l-a scos în cale pe El.
Când tu ai 1,60 m cu bunăvoinţă şi El are 2m, balerinii ies din discuţie şi pe scenă apar tocurile, care se cer purtate cu eleganţă şi se potrivesc greu de tot cu pantalonii. Din păcate cumpărăturile au rămas şi în ziua de azi un chin. Ideea de a mă plimba 3 ore printr-un mall în căutarea unei haine mă deprimă,  asocierea cu alte femei în scopul ăsta mă sperie iar hainele care nu mi se potrivesc  mi-aduc aminte ce bine înjuram pe vremuri.
Norocul meu că în continuare prietenii mei sunt băieţi, ei se descurcă minunat în mediul online şi cu ajutorul lor nepreţuit mă aleg cu rochii de pe glittio.ro: moderne, sobre, romantice, colorate, toate la un click distanţă şi fără supliciul plimbărilor fără sens prin magazine.
Mă îngrijorează un pic numai obiceiul ăsta nou de a mă mai uita şi pe alte secţiuni, chiar zilele trecute am văzut că aveau la oferte costume de baie şi am intrat aşa să arunc un ochi că parcă deja afara se apropie de 20 de grade şi nici 1 Mai nu e departe şi nu mi-ar strica un costum nou dacă tot e redus aproape la jumătate.
Dar la urma urmelor aşa cum spuneam tata nu a avut băieţi şi se pare că aşa o să şi rămână deoarece eu mă întorc din zi în zi mai mult în rândul fetelor.




4 comentarii:

  1. Si eu dezvolt o fobie fata de magazinele reale, nu stiu de ce ca inainte imi placea sa caut ceva...Azi mi-e sila sa ma misc, doar daca e urgent gasesc resurse sa merg undeva.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la mine e o problema si cu vanzatoarele, ori se uita la tine de parca esti ultimul om enti acolo numai sa le tulbure lor zen-ul, ori ti se baga in suflet in loc sa te lase naibii sa te decizi singur ce vrei si daca vrei

      Ștergere
  2. ma regasec foarte mult in articolul tau! ador sa imi cumpar haine, dar imi e destul de lene sa caut prin magazine! prefer sa merg sa cumpar macare si obiecte decorative din hipermarketuri:))...cat despre cumparatul on-line imi place foarte mult, dar cu hainutele am emotii de fiecare data, insa cu incaltamintea nu am dat niciodata gres:)!

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere

Da-ti cu parerea ca e gratis