joi, 27 februarie 2014

Avem niste nepotei :P

Dacă nu v-am zis până acum, eh bine e timpul să aflaţi că îmi doresc să fiu mamă de fetiţă, din  o mie şi unul de motive, de la drăgălăşenia fetiţelor, la cât de mult mă pot juca cu hainele ei, dap nu cred că am creşte vreodată cu adevărat  şi ne considerăm copii un pic păpuşi.
Vreau o fetiţă pentru că ştiu deja cum ar trebui să se numească ( chiar există şi nume de băieţi în afară de evangheliştii ultrafolosiţi în ultima vreme?) şi pentru că am fost la timpul meu fetiţă şi ştiu deja cam toate capcanele care o aşteaptă la diferite colţuri in viaţă.
Probabil vreau o fetiţă pentru că suntem egoişti şi ne considerăm copii ,măcar la un nivel subconştient, continuări ale spiritului nostru.
Soarta nu m-a răsfăţat până acum, în jurul meu se nasc băieţei, finii  mei sunt băieţi, nepoţii mei sunt băieţi, trăisesc într-o  lume  miniaturală care scapă înţelegerii mele. Şi e greu !
Nepoţii mei de exemplu sunt flori de primăvară, născuţi prin martie aprilie, motiv de sărbătoriri complexe care logic şi de bun simţ se lasă cu daruri pentru ei. De aici încep problemele, eu sunt conştiincioasă nu îmi place să aduc ceva care să nu bucure, ceva ce nu ţi-ai dorit din adâncul sufletului şi cum habar nu am ce visează băieţeii cu o lună înainte încep să investighez şi prin mintea lor şi prin magazine.
O vreme am crezut că băieţii fiind mai tehnici şi mai logici se vor da în vânt după jocuri cu puzzle. S-a dovedit o idee greşită, e drept nimic nu a fost pierdut jocul fiind recuperat de singura fetiţă din familie, nu cred că desenele cu prinţese au avut vreo legătură cu treaba asta.
După primul eşec m-am reorientat şi i-am cadorisit cu jocuri spiderman, aici am nimerit-o parţial, generaţia mai tânără ( a se citi plodul de 3 ani) nu apreciază treburile astea clasice însă veteranul ( a se citi 5 ani ) l-a adorat.
Acum am făcut nişte sondaje serioase că deh în 2 săptămâni iar prestăm la aniversare şi a rezultat că ar trebui să caut neşte jocuri bakugan, nu mă întrebaţi ce sunt că nu am apucat să mă dumiresc încă dar, dacă asta îl face pe puşti fericit asta luăm, în rest internetul să trăiască să aflu şi eu cum se scrie ce caut pentru că sărbătoritul are o formă foarte pesonală de a pronunţa denumirea bine că amândoi vorbim fluent cu mâinile.
Aşa că eu vreau o fetiţă, măcar ei aş şti ce jucării să îi cumpăr ca să fie fericită.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Da-ti cu parerea ca e gratis