luni, 17 martie 2014

Altfel de pile la examen

Că aşa ar trebui să fac alte chestii, de par igzamplu să dorm că-s obosită şi năucă şi mai am de lucru şi zilele următoare, de principiu pentru că sunt obosită şi năucă şi nu mă concentrez şi fac în 7 ore ce aş face în 30 de minute, dar asta e altă poveste.
Pentru că am fost aşa ocupată am cam lipsit de pe  net şi acum la ceas de seară care e de fapt miezul nopţii am scăpat aşa ca o rumegătoare celebră în lucernă şi nu m-am mai uitat exact pe unde o iau şi dând aşa click dpă click prin nişte blogrolluri am ajuns pe un blog fascinanat cu mărturii despre examene luate.
Amu’ să ne înţelegem,  io sunt foarte fericită că oamenii au luat examenele, că doar şi eu am dat din astea şi ştiu cât de greu e. Ba chiar mi se pare lovitură de geniu ca în loc să stai aşa ca o cornută muov să toceşti cum făceam eu în tinereţe să spui şi tu acolo un acatist sau o rugăciune că e mai scurtă, să te duci a doua zi la examen şi profestul să îţi dea singurul subiect pe care il ştii din alea 49 sau 499 pe care le presupune materia sau să îţi spună ghiduş cu minţile luate temporar de sfântul căruia i-ai adresat petiţia, eh ar trebui să te pic dar îţi dau 5.
Până aici e fericire maximă dar frate, cum dracu’ ( mda chiar e nevoie de expresia asta aici) să te duci după aia ca pupăza şi să scrii pe blog că tu eşti tufă de Veneţia, că un an de zile nu ai avut bunul simţ să pricepi cu ce se mănâncă materia şi că ai trecut examenul?
În primul rând că, stimată cornută, eşti student la medicină, faptul că ăla care la o adică va băga brişca în mine să mă repare nu are idee pe unde îmi sunt rinichii dar sfântul nu ştiu cine i-a facilitat trecerea examenului mă scoate din puţinele mele minţi. În al doilea rând că măcar unul din specimene nu a zis ceva de genul şi emoţionat de atâta ajutor divin imediat ce am terminat sesiunea am luat cartea aia şi am învăţat până la ultima celulă.
E destul rău că sfinţii ăştia nu îşi văd de ale lor şi se bagă în programa şcolară dar frate măcar taci în puii mei, nu de alta dar şi aşa am sentimentul când vorbesc cu medicii mai tineri decât mine că  ştiu orice numai anatomie nu. Lasă că o să-mi dau eu seama în direct că nu ştii pe ce lume trăieşti, sincer nu e cazul să mă mai sperii şi tu cu poveştile astea, pentru că spre deosebire de tine, eu nefiind profund credincioasă am făcut o chestie stupidă şi am citit materia nu acatiste, treaba asta a avut neşte efecte secundare terifiante, mi-a dezvoltat capacitatea de analiză şi previziune şi pot să văd cu ochii minţii ( nu, nu sunt ăia pe care se presupune că i-ai studiat tu ) mai ceva decât Vrăjitoarea din Dămăroaia că o dată găsit remediul ăsta tu în loc de anatomie o să tot citeşti acatiste şi tratamentul pe care mi-l vei stabili  cand ajungi sa lucrezi mă va face client altuia care citeşte din cărţile sfinte respectiv slijbe de înmormântare prematură.

Mno ma duc sa ma dorm ca numai bine nu o sa visez şi m-aş duce la doctor sa imi deie ceva pentru starea asta de oboseala dar nuş ce acatiste a citit in facultate şi poate nu e unul din sfinţii cu care să mă înţeleg eu bine.

13 comentarii:

  1. genaial articolul, l-am trisi si pe partea mea de FB. Ai un stil usturator, draga mea si pe buna dreptate, pentru ca in spatele ironiei se ascund adevaruri crude.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu, sunt greu de iubit, dar asa imi ies uneori din zen-ul meu mioritic de nu le mai pot tine pentru mine :)

      Ștergere
  2. "Usturator" ala era in sensul bun, admirativ, sper ca s-a inteles din context.

    RăspundețiȘtergere
  3. ...si ne iarta noua gresealele noastre si nu ne da pe noi pe mana medicilor scoliti cu taxa si pile! Si cand ciopartesc ce nu trebuie, dupa modelu' Ciomu, da-le lor avocati buni si tocilari care sa-i izbaveasca de cel viclean. Amin! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Love u more acum ca stiu "ce esti" :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Dar tu te-ai intrebat de ce te trezesti dimineata si de ce esti sanatoasa si etc?Ca vrei tu sau ca asa vrea Cel ce te-a creat?

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma mir de ce va mai tine D-zeu pe pamant cand sunteti asa rai si necredinciosi.Va intrebati de ce se intampla atatea ,din cauza voastra si a rautatilor! Referitor la examene,Dumnezeu te ajuta nu iti spune ce sa scrii daca tu nu ai invatat.Dar iti da in examene ce stii mai bine ! Daca nu ineti nu iti iei examenul chiar daca te rogi...deci informeaza-te mai intai si nu mai comenta...si inca ceva se pare ca nu aifost pe la scoala ca nu prea stii sa scrii cirect! Multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. "Maria Ioana, tu esti campioana!" Pardon, oana ioana... :))))

      Ștergere
    2. Stimată cornută credincioasă, dumnezeu mă ține special să te enervez pe tine, cât privește lipsa mea mea de informare lectureaza blogul alăturat și explică-mi cât a putut învăța cealaltă cornută dacă a rezervat pentru învățarea cursului de biochimie o zi iar pentru biologie celulară trei.
      Sigur nu am fost la școală, de ce pana mea m-aș fi dus de vreme ce de bine de rău știu să citesc și pot băga un acatist la nevoie?

      Ștergere
    3. Ah da link/ul promis https://ajutorlaexamene.wordpress.com/2015/06/20/am-gasit-ajutorul-de-care-am-nevoie/

      Ștergere
  7. Şi mă apără Doamne de doctori, că de boli mă apăr singur! :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Ar trebui sa il inregistrez pe Ionut al meu, care in acest moment recita, cu melodicitatea care doar la slujbe poate fi auzita, ceva de genul: "ai grija la bisturiul lung, copila, taie mai spre dreapta, atentie sa nu atingi chestia aia rosie ca il nenorocesti pe viata, mai fa trei cruci, copila, ia pensa 5, coase mai strans; fac imediat o minune si ti-l scot din moarte clinicaaaa amin..." :))))))

    RăspundețiȘtergere

Da-ti cu parerea ca e gratis