duminică, 16 februarie 2014

spune-i ca il iubesti fara cuvinte (tutorial)

Din când în când setea mea de cunoaştere dă pe dinafară, mai ales în perioadele în care nu am bere în casă fiindcă berea face burtă băutorului şi te obligă din când în când la dietă.
Când mă apucă aşa cheful de culturalizare mai scap şi pe paginile revistelor online cu un dublu beneficiu, mă informez şi îmi tonific fesierii cu şuturi directe şi precise în zona lor cu gândul la banii pe care i-am dat pe variantele de hârtie ale aceloraşi reviste în tinereţe, pe vremea când le acordam credit. Mno, m-am iertat pentru vina asta considerând că era un fel de ritual de trecere de la copilărie la maturitate şi că toţi am comis-o.
Azi am nimerit într-un articol care ne învaţă cum să îi spunem te iubesc fără cuvinte. Aparent conform articolului sunt suficienţi 3 paşi.
1.     Amenajează-i un colţ al lui, că are şi el nevoie de intimitate, logic orele în care se izolează în baie să se joace de pe telefon nu se pun la socoteală. Aşa că după îndelungate meditaţii am decis să îi dedic o cameră întreagă, iubirea mea e prea mare să fie exprimată numai cu un colţ, deci de azi înainte a lui să fie bucătăria, mă voi abţine de la amenajarea ei, nu are decât să spele singur vasele, dacă îl deranjează. Şi cu ocazia asta scap şi de „ce ai gătit azi?” că doar eu sunt fată finuţă, nu îmi permit să îl deranjez în camera lui, nici să intru pe acolo când lipseşte şi nici nu pot găti în dormitor.
2.     Oferă-i ce-şi doreşte înainte să ceară. Bun deci mâine îi spun mamei că ne despărţim, eu şi ea, ca să nu ajungă mititelul să îmi ceară să o las mai moale cu familia, fac rost de numărul blondei din blocul de vis a vis şi le organizez un week-end undeva la mare ( ştiu dacă are fantezii nu înseamnă că nu mă iubeşte) şi-l rog să îşi dea demisia ca să poată fi liber să meargă la bere, fotbal şi campionatul mondial de jocuri tâmpite pe calculator.
Citind mai cu atenţie rezultă că sunt numai două tehnici, articolul iniţial mai avea un punct „susţine-i planurile şi ideile” dar cum la punctul doi îi ofer ce îşi doreşte înainte să ceară, nu văd ce planuri mai am de susţinut, că doar nu sunt aşa ineficientă încât să mai aibă şi el ceva de făcut dacă tot m-am apucat eu să îi ofer.

Bine că mai citesc din când în când reviste online, de una singură ajusesem la ideea că relaţiile sunt complicate , dar uite că nu e aşa.

3 comentarii:

  1. Hai ca m-am distrat. Mai ales la amenajarea bucatariei. Imi aminteste articolul tau de mama care spunea: nu inteleg de ce nu e permis ca barbatul sa aiba mai multe neveste. Ce, nu ar fi mai simplu camormanul de camasi de calacat sa se imparta la doua persoane si sa intru in bucatarie prin rotatie???

    RăspundețiȘtergere
  2. Ştii ce mi-am dorit de la duminica asta? Să râd, dar să râd tare în hohote, cu veselie multă in jur. Nu mi-a iesit. Noroc cu tine, acum! Mulţumesc! Am şi eu o dorinţă împlinită!

    RăspundețiȘtergere

Da-ti cu parerea ca e gratis