duminică, 9 februarie 2014

Scapa de mahmureala

Am decis de curând că al meu ar trebui sanctificat sau măcar martirizat, că nu mă pricep ce merite trebuie să ai pentru una şi pentru alta. La aceasta profundă înţelegere a stărilor lui emoţionale am ajuns când, din greşeală, am comis degustarea unei cantităţi mari de cabernet. Mă rog o cantitate prea mare pentru mine, la el ar fi fost o gustarică.
Imediat după comiterea faptei m-am dus la culcare acuzând o senzaţie de vertij şi o relativă greaţă, chestie ce m-a făcut să îmi planific neapărat neşte analize de tensiune, fiere şi urechi.
La trezire lucrurile stăteau mult mai rău pentru că am insistat să dorm într-o cameră normal încălzită, pentru că nu ştiam exact ce maladie finala mă lovise, pentru că mă dureau ochii, pentru că cineva pusese becuri prea puternice soarelui şi lumea vorbea în urlet.
Imediat ce mi-am recăpătat uzul neuronului mi-am promis să nu mai urlu la al meu când se trezeşte mahmur, mda asta era boala misterioasa, în primul rând că oricum nu o să îi intre nimic în cap în starea aia,  în al doilea că e un consum inutil de energie şi apoi m-am decis să caut un îndreptar de leacuri pentru mahmureală.
Aşadar dacă aţi comis-o încercaţi să dormiţi intr-o cameră mai răcoroasă, n-am idei de ce dar căldura face rău frate.
Împrieteniţi-vă cu apa, nu o sticlă, mai degrabă un bidon de 5 litri, alcoolul dezhidratează, ai nevoie să pui apa la loc.
Unii oameni recomanda mâncarea cu vitamine B, eu sunt mai sintetică, ţine naibii în casă un flacon cu sirop de B complex sau niste pastile cu accent pe B12
Alţi oameni zic să sari în lada de citrice pentru  vitamina C, frate şi sa aştept pana o scot de acolo? Da’ pastilele cu vitamina C nu arata bine?
Cafeaua e frate cu românul şi în situaţia asta, dar la mine e al treilea lichid in corp, daca nu cumva mi-o fi înlocuit plasma între timp devenind a doilea.
Cica ar fi o idee şi mişcarea numai ca nu ştiu cum te-ai convinge să o faci.
În rest numai de bine, mâncărică grăsuţă, pâine cu unt omletă, ciorbiţă de găină, presupunând că le poţi înghiţi, zeamă de varză murată şi ce o mai fi al modă la voi în zonă
Pentru obiceiuri exotice încercaţi ce scrie aici cu păpuşa voodoo.
Dacă nimic nu megre şi nu merge, încearcă o bere rece sau un Bloody Mary desi aici e o limita fina intre cui pe cui se scoate si repetitia mahmurelii e mama invataturi.
Pana data viitoare de la fata locului va salut IO.


6 comentarii:

  1. Dap, am patit-o si eu, dar dupa un vin spumant dulce alaturi de tort insiropat cu lichior de banane. Bineinteles ca tortul era facut de mine si ar fi trebuit sa stiu, dar combinatia era excelenta si imi impiedica gandirea logica :))) De dres nu m-am dres cu nimic, ca nu a mers nimic. Nu la mine :))) In schimb al meu domn, a avut ocazia, unica de altfel, sa ma apostofeze "Vezi cum e? Sa ma mai iei la rost dupa vreun chef".
    Se zice ca si bananele au nus' ce efect, datorita potasiului. Imi pare rau ca nu stiu sa te scap de mahmureala, dar iti urez sa nu mai ai parte de ea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hm spumant dulce cu tort dulce, bine ca Dumnezeu mi-a lasat berea si vinul sec :)

      Ștergere
  2. O ciorbă de burtă şi o bere! :) Garantat! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In sfarsit pricep obsesia unora pentru ciorba de burta :)), pe aia cu berea rece o am si eu :P

      Ștergere

Da-ti cu parerea ca e gratis