sâmbătă, 8 februarie 2014

Saptamana asta

Eu nu mai fac recomandari de ceva vreme, pentru ca m-am obisnuit sa ma invart intr-un grup de bloguri familiare, pentru ca de ceva vreme nu prea mai depasesc limitele grupului meu dar as vrea sa mai ies din el din cand in cand, cam o data pe saptamana asa
Saptamana asta s-au intamplat multe. Saptamana asta probabil ai scris cea mai buna opera a ta sau sau ai recitit scris de mult si inca iti place. Saptamana asta poate ai gatit ceva incredibil sau ai descoperit roata, focul, apa calda si mersul pe jos. Sau poate stii pe cineva in stiuatia asta.
Nu fii egoist spune-ne si noua, va rog numai sa nu postati link-uri publicitare, pe alea le voi elimina fara mila

LE Pana invat eu sa folosesc jucariile cu link-uri le puteti lasa la comentarii

3 comentarii:

  1. recomandarea mea are următoarea motivaţie: pentru starea de emoţie şi de poezie iscată de textul pe care îl consider de apreciat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Voi recomanda un articol scris de cineva din afara cercului de prieteni virtuali. Mie mi-a dat de gândit.

    RăspundețiȘtergere

Da-ti cu parerea ca e gratis