duminică, 2 februarie 2014

Rezolutie

Şi m-am gândit profund şi pe mai multe muchii şi până la urmă am ajuns la concluzia că blogul doi, de care m-am apucat dar pe care rar am timp să ajung, va rămânne aşa ca o idee de viitor.
Am vrut eu în tinereţeile mele, adică prin toamnă să separ latura mea visătoare care e pe blogul ăsta,  de latura mea pragmatică, care mă aşteptam să se dezvolte scriind pe blogul celălalt. N-a fost să fie.
Şi aşa după îndelungi meditaţii care au durat vreo 5 minute întregi am ajuns la concluzia că o să punem pe Oglindă şi bannere că poate intraţi să cumpăraţi ceva şi ajutaţi un om creativ, adică pe mine, să îşi plătească abonamentul al internet, o să punem şi advertoriale, că nah mă pricep la scris şi promit să vă placă şi dacă nu daţi un click pe link-urile alea.
Pe scurt am decis că mă voi păstra pe un singur blog aşa minunată cum sunt şi cine mă iubeşte mă citeşte în continuare chiar dacă încep să vă scriu despre reţete sau cum să transformi o bancnotă de 50 de lei în gumă de mestecat din aia la care clefăi o săptămână şi ea îşi păstrează gustul ( adevărul e că am uitat cum ii zice la guma aia, dar explicaţia oficială e că nu le pomenesc numele că nu m-au plătit să le fac reclamă)
Blogul doi rămâne un nume rezervat şi câteva articole despre cosmetice, eu rămân aici şi voi mergeţi mai departe cu mine pentru că am decis deja că sunt adorabilă.

Are cineva ceva împotrivă?

4 comentarii:

  1. doar să nu uiţi să semnalizezi advertorialele. în rest... ştiam că eşti adorabilă. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. or sa aiba tag, sincer mi-e dor sa scriu despre poezia unei garnituri de chiuloasa, nu ai idee ce amintiri zac in mine legate de motorul Daciei 1310 si in fond motorul tot motor e :P

      Ștergere
  2. Unii mirosim adventorialele si nesemnate :))) Ok, dincolo de asta nu vad de ce ar deranja pecineva ca poti sa scrii pe bani- cat timp nu ne servesti cu mai multe advent decat articole. La banere eu nici nu ma uit, sorry, prost obicei, da peorice blog trec asa, ca vantul si citesc doar Cuvantul

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ase ma indoiesc sa steie ofertele de advertorial la usa mea si sa imi sugrume blogul de nu pot spune, dar am zis ca musai trebuie incercata si asta intr-o viata de om

      Ștergere

Da-ti cu parerea ca e gratis