duminică, 16 februarie 2014

Matriarhat si o bere

Hai ca azi a fost zi de plimbare, pe net, e incredibil cât timp liber am în zilele în care  nu tricotez.  Aşa am ajuns şi în matriarhatul virtual. Întai am nimerit in sniţele apoi in garnitura cu orez, mai departe in savarine si in final in sursa avalanşei de mâncare.
Şi m-am gândit să îmi dau cu părerea, să văd ce ar fi altfel în viaţa mea dacă aş trăi în matriarhat. Şoferii taxiurilor cu care circul din cauză de lipsă chef folosit permisul propriu ar fi femei, chefii de la restaurantele în care mănânc ar fi femei, că deh ar fi o treabă complicată, nenea care mă tunde clar ar trebui să fie femeie.
Şi povestea ar continua: afară în ploaie şi vânt sau arşiţă ar sta să dirijeze circulaţia femeile, la incendii s-ar cocoţa pe scări femei, in grupurile antitero am avea femei, tirurile ar fi conduse de femei, mă rog pricepţi voi că doar am fi sexul puternic, cuceritorii lumii cum ar veni.
În timpul ăsta bărbaţii ar schimba între ei reţete de cornuleţe, ar face excursii de shopping şi ar citi cu ochii ieşiţi din orbite ca nişte melci exoftalmici romane de dragoste şi bloguri de beauty.
Mă întorc din bucătărie unde văz că n-a spălat al meu vasele ( eu nu am voie să mă ating de ele că sunt prea împiedicată să fac treburi din astea şi i-am spart deja două farfurii din serviciul de la maică-sa pe care el a reuşit să-l păstreze întreg ani de zile până am răsărit eu în casă), mă agăţ în trecere de uşa frigiderului îmi iau o bere (slavă Domnului a făcut aprovizionarea, eu nu am voie că nu reuşesc niciodată să respect naibii bugetul )şi mă trântesc pe canapea încă meditez supra beneficiilor instaurării matriarhatului.
Poate berea nu era cea mai bun ajutor la meditaţia asta poate era mai bună o cafea, mă uit spre uşa băii şi strâmb lejer din nas, a intrat numai de vreo oră, deci e abia al jumătatea ritualului de înfrumuseţare, trebuie să mai aştept un pic după cafeaua aia ( eu nu am voie la aragaz că o să-l stric fiindcă în mod clar nu pot ţine minte dacă întâi dai drumul la gaz şi după aia apeşi butonul păcănitor de aprindere sau invers ).

 Mda au dreptate fetele, e mai bun matriarhatul, dacă trăiam în unul din ăla aş fi putut să-mi deplasez şi eu fizicul să produc o cafea că doar noi am deţine puterea nu?

10 comentarii:

  1. Măh, tu înțelegi greșit matriarhatul! :) Adică nu se presupune că schimbăm rolurile cu ei. Decât dacă ne convine. :) Că de-aia deținem puterea. Rețetele de cornulețe le schimbăm tot noi. Ei doar execută procesul tehnologic. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ah, cred ca trebuie sa mai scriu inca un articol, pentru ca si astazi, ca si acum 20 de ani, am cate ceva de comentat contra barbatilor. Serviciul de farfurii si agatatul de frigider mi-au amintit de toti nervii pe care ii am cateodata din cauza barbatilor impiedicati... :)))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oh dar nu trebuie sa fii furioasa si sa incerci sa ii schimbi tu pe ei, trebuie doar sa ii depasesti la propriul lor joc si sa fii impiedicatul sef din familie :)

      Ștergere
    2. Esti fenomenala, Mihaela! Mi-ai dat cea mai buna idee! Sa vedem cum le place daca gresesc mai rau decat ei... :)))))

      Ștergere
  3. şi io aştept să-mi aducă cineva ceaiul ăla acum după ce te-am citit. da mi-e că aştept degeaba....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai ca sa functioneze trebuia sa citeasca domnul nu matale :P

      Ștergere
  4. Eu zic ca o ora e arhi suficient in baie, ar trebui sa il astepti pufnind si sa ii faci observatie ca a stat atat de mult. Nu de alta, dar poate se retrage definitiv acolo data viitoare si...atunci cine mai face aprovizionarea?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ma plang, cat el isi catifeleaza tegumentele sa nu ma zgarie telecomanda si berea sunt in partea mea de casa :P

      Ștergere
  5. Mie imi face cafeaua Mihai, strânge după căţei şi mă ajută la întins rufe, deşi nu înţeleg de ce vine cu ligheanul după mine, niciodată. Şi să vezi că am ceva matriarhat acasă şi nu ştiam! Ei, da! Astea sunt beneficii că pe alea rele nu le spun. Am citit azi şi celelalte articole. E clară treaba că tot pe lângă aragaz cu scăpărici ne vin ideile bune. Sau vouă, că eu sunt în pană!

    RăspundețiȘtergere

Da-ti cu parerea ca e gratis