duminică, 2 februarie 2014

Ma insala

Când l-am ales pe al meu m-am bazat pe aparente din pacate. Era frumos, avea vreo 2 metri si statea costumul pe el ca pe manechinul din vitrina din care l-a luat. Şi m-am gândit cu mintea mea de copil, că aveam numai vreo 30 de anişori, că mi-a pus Dumnezeu mâna în cap. Mai grav de atât a primit inclusiv binecuvântarea maternă, deci mai bine de atât nu se putea.
Şi am stabilit de comun acord să ne respectăm libertăţile, mă rog eu am stabilit de fapt ca asta să se respecte la mine, el nu are nevoie de atâta libertate că nu ştie la ce e bună. Aşa că mult timp nu m-am întrebat ce tot descântă el pe calculator câtă vreme eu muncesc precum o roabă istorică prin cuhniile familiei.
Dar de la un timp prea descânta, pricep că avea de scris pentru lucru, dar pentru asta de regulă mă convoca şi pe mine, munţi de dosare nu am văzut răsărind prin casă, averse de bani nu ni s-au revărsat prin conturi şi am ajuns la singura concluzie logică şi hormonal verificată: mă înşală.
Amu’ şi cea mai de treabă femeie devine un superagent secret când se ajunge al concluzia asta şi ,deşi în afară de start computer şi deschis browser nu ştiam mare lucru,  prin bunăvoinţa guru-ului Google am învăţat multe. Cu prima ocazie cu care a lipsit de acasă fără bilet de voie şi nepermis de mult ( clar era cu cealaltă)  mi-am pus fundul pe scaun şi am deschis istoricul navigărilor.
Unde credeţi că pierdea al meu ca  bradul timpul? Pe un site de dating? Nope! Pe Facebook? Nope! Al meu la respectabila lui vârstă petrecea ceva ore pe jocuri-gratis.ro, de n-am putut nici să urlu al el în primul rând că nu eram nebună să recunosc spionajul de mare fineţe, în al doilea rând că erau jocuri gratis, nici măcar nu folosea din bugetul familiei.
Să nu credeţi totuşi că lucrurile au rămas aşa, în ultima vreme am şi eu din ce în ce mai mult de lucru şi cum eu nu m-am plâns niciodata să mă ajute la redactari pot sta pe jocuri cât doreşte pipota mea.

Acum m-am lămurit, al meu e un copil mare şi cum cine se aseamănă se adună am redevenit şi eu unul,  deja negociem cumpararea unui laptop ca deh, la noi in familie se munceşte mult şi ne place să ne jucăm de parcă am fi amândoi la grădi. Singura mea nelămurire e ce ne-om face când om avea în casă şi un copil mic, da’ până atunci Zuma să trăiască şi campionii absoluţi la ea ( care sunt de la noi din casa dar să nu mai spuneţi că e secret)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Da-ti cu parerea ca e gratis