sâmbătă, 8 februarie 2014

Jurnalul unei femei simple

Pentru astazi 8 februarie ora 10,30
Dincolo de ferestre soare reflectat orbitor in zăpadă.
Ma gandesc că trebuie sa modific un pic blogul sa îi pun o pagina de economii şi organizare
Invat despre economii si organizare
Sunt recunoscatoare pentru capacitatea de a-mi  pastra buna dispoziţie
Din bucatarie varză cu cârnaţi şi coastă, azi mâncăm sănătos :D
Port haine  roz şi parfum primavaratec
Voi face o budinca mai tarziu
Citesc bloguri de organizare
Ceea ce astept nimic, trăiesc în ziua de azi
Ce mai mesteresc in sfârşit ultima mânecă la puloverul roşu
Ascult nişte vrăbii, doi câini şi televizorul
 In casa e linişte, Mazăre doarme
Unul dintre lucrurile mele preferate untul de corp cu aromă de ciocolată
Citatul zilei „Soarele să nu apuna peste mânia voastră”
Unele planuri pentru sfarsitul de saptamana nu am o să văd din oră în oră
 O imagine pe care vreau sa o impartasesc



2 comentarii:

  1. Ma, tu vrei sa te apuci de inginerii financiare si speculatii pe bursa! :)) Daca afli cum e cu economia si economiile sa-mi spui si mie, ca-i un mare mister!

    RăspundețiȘtergere
  2. N-ar fi rau cu bursa aia, vreau numai sa imi iau o casa si asta presupune niste schimbari, dar promit sa te tin la curent :)

    RăspundețiȘtergere

Da-ti cu parerea ca e gratis