sâmbătă, 1 februarie 2014

Jurnal de oximoron (femeie simpla? pe bune?)

Pentru astazi 1 februarie ora 13,00
Dincolo de ferestre zapada de care ne plangem toţi, deşi cu un pic de bunavoinţă mormanele nefericite ar putea deveni asta

Ma gandesc ca se apropei alergătura cu creditul
Invat in ultima vreme de la mine însămi, se pare că liniştea sufletească îmi face bine şi mă ajută să descopră zilnic roata şi apa caldă
Sunt recunoscatoare pentru ziua de azi cu filme cu Poirot şi tricotat
Din bucatarie pui cu orez, singura mea contribuţie a fost să răstorn un pumn de piper în farfuria personala
Port pijamaua de karate, mno aşa arată ca un costum de karate roz şi gros
Voi  termina azi rochia verde
Citesc eh o tot lungesc cu un Brian Tracy Schimbând gândire îţi schimbi viaţa, pentru că e pdf  şi mi-e greu să mai citesc de pe calculator
Ceea ce astept să încep să văd efectiv potenţiale viioare case
Ce mai mesteresc azi termin rochia verde şi mă apuc de puloverul roşu  care mai are nevoie de o mânecă parcă.
Ascult Hercule Poirot, îmi place accentul lui David Suchet
 In casa lumea e la somnicul de prânz şi mă bate şi pe mine gândul
Unul dintre lucrurile mele preferate o bere cu luuuungi taclale in jurul ei
Citatul zilei „Pentru ca răul să triumfe, este suficient ca oamenii buni să nu facă nimic” Edmund Burke
Unele planuri pentru sfarsitul de saptamana sa ajung la zi cu ce am de scris pentru lucru şi sa scriu ceva şi pe blog
 O imagine pe care vreau sa o impartasesc Măria Sa Mazăre Întâiul 




4 comentarii:

  1. :) cunosc eu pisicul acesta! Si nu toata lumea se plange de zapada...eu ador zapada, chiar si cand trebuie sa dezapezesc masina:). Duminica minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deci la Iasi a fost bestia cand l-o cautat bunica-mea prin tot satul plangand ca o disparut comoara nationala de pisic :)

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Multumesc, asa se arata, inca bantui pe aici cu cafeaua in brate :)

      Ștergere

Da-ti cu parerea ca e gratis