duminică, 2 februarie 2014

Ce frumoasa esti...

Mi-ai fost dragă dintotdeauna. Îmi aduc aminte că ne-am cunoscut pe vremea când erai blondă, numai blondă. Câte sensuri se ascund în numai blondă ăsta. Erai aurie în lumina soarelui, erai miere lichidă, erai mai importantă pentru mine decât apa vie.
Apoi te-ai  decis să devii brunetă şi alergam după tine prin tot oraşul, erai greu de găsit şi dorită, erai scumpă şi de multe ori mai mult un vis decât o realitate. Şi erai atât de frumoasă, întunecată în umbră şi cu o inimă de foc roşu în lumină. Erai dulce şi sobră şi mă ameţeai dintr-un singur sărut prelung.
Probabil într-o zi te-ai văzut în oglindă învelită într-o rază singuratecă şi ai decis că roşul e culoarea pentru tine. Te-ai transformat total, te cunoşteam de o viaţă şi totuşi parcă nu mai erai tu, erai exotică şi jucăuşă. Ne întâlneam pe terase ascunse de verdeaţă şi la marginea piscinelor şi tot timpul amânam momentul despărţirii.
Ce fericit am fost când ai venit acasă cu mine, când mă întorceam grăbit de oriunde aş fi fost pentru că acolo, în apartamentul meu miniatural mă aşteptai tu şi în fiecare zi mă întrebam dacă te voi găsi blondă, brună sau roşcată.
Şi nu îmi păsa pentru că ştiam că îmi voi trece degetele încinse peste trupul tău pe care lunecau stropi de apă şi ne vom retrage singuri în liniştea sufrageriei iar buzele mele  te vor găsi uşor acidă, uşor amăruie, uşor dulceagă, exotică şi familiară, perfectă pentru mine.
Ce frumoasă eşti ....berea mea.


12 comentarii:

  1. Deja....spre final am plecat cu gândul la licoare, ştiindu-te jucăuşă şi imprevizibilă, dar tot am zâmbit larg. Nu ştiu dacă mie cuvintele mi s-ar fi adunat astfel. Până una alta nu s-au adunat deloc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uite asta e ghinionul meu, nimeni nu crede ca sunt serioasa cand vorbesc din adancul sufletului :))

      Ștergere
  2. he, he.... mă așteptam eu să le așezi cu totul altfel, da, da... și ce-o să le mai placă băieților oda asta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. zi ca nu am rupt norma la romantism cu postarea asta, ma astept sa fie mare hit de valentain :P

      Ștergere
    2. Sper sa nu fim rivale si sa ne luam la bataie pentru blonda asta. Sau dupa blondele astea... Eu am facut o pasiune pentru berea cu lamaie, e cel mai bun suc posibil.
      Hai noroc si sa ne traiasca blonda!

      Ștergere
    3. nicio şansă de bătaie! poate şi pentru că .... eu nu beau alcool niciodată! toate blondele să fie ... la tine! :D

      Ștergere
  3. Eu inclin mai degraba spre brunete, dar berea cu merisoare ce defect are bre? nu e e tot suc bun?

    RăspundețiȘtergere
  4. Blondă și fără alcool.
    Nu cred să mă „bat” cu cineva pe ea. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Te-am urât de când mă știu,
    Bere, mă omori de viu!
    Mai amară decât fierea
    Te-aș exorciza... cu mierea!

    Un mascul în minus la capitolul ”Berevoitori”.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu-i problema mai multa pentru mine :), desi asta cu mierea ma face sa ma tem pentru rezervele de bere cu merisoare

      Ștergere
  6. Ha ha... nu mă așteptam la acest final, e drept. Vedeam deja femeia-cameleon :D

    RăspundețiȘtergere

Da-ti cu parerea ca e gratis