vineri, 28 februarie 2014

Cadouri de primavara

Am crescut cu basme, nu o să vă mai spun încă o dată că suntem o generaţie cu minţile făcute varză de basme, am făcut-o de destule ori aşa că mă abţin.
Am să vă spun însă că mi-am pierdut vreo 25 de ani închisă în casă aşteptând ca vreun Făt Frumos să năvălească la curţile tătâne-meu pe când întreg familionul dormea şi să mă aducă la viaţă socială, că din aia biologică aveam oricum. Nu s-a întâmplat
Am să vă spun că mi-am petrecut  viaţa  lăsând să îmi cadă pe drum bucăţi de suflet cu care să îmi însemn drumul înapoi spre casă şi să mă pot întoarce oricând. Nu s-a întâmplat.
Am să vă spun că am aşteptat o viaţă să coboare pe horn Zâna Bună, să îşi fluture bagheta şi să mă transforme în cea mai frumoasă prinţesă. Nu s-a întâmplat. Nici o Zână bună nu te poate transforma într-o prinţesă frumoasă dacă Mama Natură nu a avut grija asta când te-a scos pe piaţă.
Totuşi ca o compensaţie pentru toate basmele pe care mi le spunea în copilărie pricopsindu-mă cu un sistem de aşteptări de la viaţă cel puţin ciudat,  mama se străduie de la inceput de sezon să îmi asigure o primăvară plină de zâmbet că deh, cum e  ziua întâi aşa merge toată. Nu ştiu cum e la voi dar la noi cadourile de 1 martie sunt la fel de importante ca şi cele de Crăciun.
Şi tot din copilărie eu îi scotocesc prin casă înainte să aflu cu ce anume m-a cadorisit. Anul ăsta dovezile au fost găsite în istoricul de navigare al calculatorului, dap nu a ajuns aşa pricepută să ştie cum să îl şteargă.  
Ce altceva să fi căutat mama pe Rochii onlineMatar.ro dacă nu vreo mătase delicată care să fluture în jurul meu la următorul bal?  Da, m-am gândit şi eu că poate căuta ceva pentru ea dar mă îndoiesc că ar fi mers mai departe pe pe Pantofi stiletto negri cu platformă, mama nu înţelege de ce au fost inventate încălţările în cauză.
Liniştită că şi primăvara asta începe frumos m-am gândit să nu fiu fiică nerecunoscătoare şi în loc să îi mai recit poezia aia ultracelebră cu „din zăpada Sanda scoate gingaşi ghiocei” şi să îi cresc colecţia de cărţi poştale cu faţa mea mai bine pentru cadoul de 8 martie să arunc un ochi la niste genti piele, că e singurul articol pe care mai pot risca sa i-l cumpar fără emoţii, in rest suferind de o divergenta de gusturi accentuata.
Şi să nu uit să şterg istoricul de căutare că  al meu e ceva mai priceput ca mama în din astea şi riscăm să creada că nu e cazul să îmi mai ia şi el un cadou de 1 sau 8 martie că mi-am făcut singură.
P.S. Dacă aveţi curiozitatea asta să ştiţi că a trebuit să ies din casă şi să îl găsesc eu pe el,  Feţii Frumoşi nu se mai fabrica aşa performanţi ca pe timpuri.



4 comentarii:

  1. hai măăă! feţi frumoşi punct com. :P

    RăspundețiȘtergere
  2. He, he, pantofii stiletto sageteaza orice inima, chiar si pe cea de mama din alta generatie...Cat despre Fetii cei frumosi, cred ca si ei citesc povesti cu zane asa ca au aceleasi asteptari. Adica sa fie gasiti.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am gresit si i-am citit copilului basme cand era mic. Crezi ca va sta sa o caute pe Cenusareasa pana la adanci batraneti? :)
    Am vazut pe Matar o geanta asa draguta... Acum, nu stiu cum sa fac sa o vada si sotul meu...

    RăspundețiȘtergere
  4. :)) foarte fain ai scris. Sper ca isi pot imbunatati performanta...

    RăspundețiȘtergere

Da-ti cu parerea ca e gratis