duminică, 26 ianuarie 2014

Jurnalul unei femei simple

Nu mai am numar la jurnal pentru ca nu mai stiu la cat am ajuns. Nici nu stiu de ce m-am intors la idee, ca nu am timp sa dezvolt altele sau ca am nevoie sa imi vad ziua un pic simplificata, oricum m-am intors 
Pentru astazi 26 ianuarie 2014, ora 16,45
Dincolo de ferestre se aude masina unui vecin patinand pe zapada.
Ma gandesc ca in copilaria mea azi era zi cu program special la tv, era ziua tovarasului.
Invat  de peste tot, mi-e drag de mine la capitolul asta, parca am devenit burete si absorb toate informatiile in trecere.
Sunt recunoscatoare pentru cum am crescut in ultimii ani, parca am invatat sa traiesc mai lent
Din bucatarie la ora asta cafea
Port pijamale, mno e frig si n-am avut chef sa ma despart de ele
Voi scrie o contestatie la o decizie de desfacere a contractului de munca
Citesc noul cod penal
Ceea ce astept sa termin cu hartoagele si sa plec la vanatoare de apartamente
Ce mai mesteresc inca trag dupa mine rochia verde, mai am ceva pe la maneci
Ascult linistea, imi lipseste mult in timpul saptamanii
 In casa e cam frig dupa gustul meu
Unul dintre lucrurile mele preferate esarfele
Citatul zilei . "Nu trebuie să ieşi afară ca să vezi mai bine, nici să priveşti de la fereastră. Mai bine zăboveşte înlăuntrul fiinţei tale. Cu cât te îndepărtezi mai mult, cu atât vei cunoaşte mai puţin"
Unele planuri pentru sfarsitul de saptamana a cam trecut deja

 O imagine pe care vreau sa o impartasesc

Un comentariu:

Da-ti cu parerea ca e gratis