sâmbătă, 30 noiembrie 2013

Creaza-te si mergi

De ceva vreme mă preocupă alte lucruri decât filozofia pozitivă şi iluminarea lumii cu viziunea mea asupra a orice, idei în baza cărora prezentul blog a fost creat. Aşa că scriu mai puţin aici, învăţ mai mult din alte părţi şi scriu mai des pe blogul celălalt. Din când în când nu mă lasă sufletul să nu împărtăşesc umanităţii revelaţiile mele constante ( dap eu trăiesc într-o continuă revelaţie şi nu e uşor).
         Azi am văzut o fotografie respectiv asta

 care se potrivea de minune cu gândurile mele despre ghicitul viitorului. Nu ştiu alţii cum sunt dar eu sunt absolut convinsă că în viitor se poate privi la fel de uşor ca în trecut, pentru mine e clar că timpul e încă o dimensiune a locului în care trăim şi dimensiunile sunt făcute să fie parcurse în toate sensurile.
         Uite că îmi mai trec prin cap nişte idei despre timp dar cumva locul lor nu este în postarea noastră.
         Ideea din fotografie este simplă, tu te creezi, indiferent de factorii de mediu este responsabilitatea ta să fii cea mai bună versiune pe care o poţi prezenta lumii, să te updatezi constant, să îmbunătăţeşti mereu ceva la tine şi cum perfecţiunea este numai un concept neatins încă de nimic ( cu notabila excepţia a mămăligii cu brânză şi smântână, nimic nu poate fi mai perfect decât mâncarea asta :P) mai e loc şi la tine pentru o îmbogăţire a sufletului.
         Eh viitorul în viziunea mea se modelează după gândurile şi starea ta de spirit, iar ghicitul lui ( în cărţi, cafea, linii în nisip sau zborul cocorilor) este strâns legat de cine eşti tu sau cel care se apucă să ghicească. O persoană puternică, veselă, binevoitoare nu o să vadă în viitor catastrofe, nu o să trăiască purtând grija drobului de sare, nu o să aştepte apocalipsa. Chiar dacă semnele nu sunt foarte bune le va interpreta în sensul unei neplăceri minore şi sunt şanse mari ca asta să fie tot ce se întâmplă.
         Ne pregătim viitorul în fiecare clipă, ni-l creăm pe măsură ce ne creăm pe noi, cu cât noi suntem mai buni cu atât şi el ne va urma, cu cât noi zâmbim mai puţin cu atât ne va împuţina şi el motivele să o facem.
         Dacă nu te-ai gândit în ultima vreme la viitor fă o pauză şi gândeşte-te întâi la prezent, eşti vesel? Zâmbeşti? Dăruieşti? Te bucuri de lucrurile mărunte? Dacă da, atunci viitorul sună excepţional, dacă nu, atunci fă ceva să îţi îmbunătăţeşti prezentul şi îţi vei schimba cu siguranţă şi viitorul.


2 comentarii:

  1. Am mai citit undeva chestia cu auto-crearea...Indiferent ce traume ai trait in trecut asta nu trebuie sa te impiedice sa fii un om adevarat in prezent, de vointa ta depinde. Si viitorul suna bine daca faci eforturi sa-l vezi in roz.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, dupa o varsta nu mai poti da vina pe conditii, pe parint, pe lume, te strangi de jos si te construiesti in fiecare zi un pic mai frumos decat ieri

      Ștergere

Da-ti cu parerea ca e gratis