duminică, 13 octombrie 2013

raspundem cititorilor

M-am gandit ca nu am dat pe aici de mult, ce sa zic sunt total prinsa in alte chestii care îmi plac, asta e când ai la dispoziţie mai multe plăcinte decât mâini pentru a le prinde.
Dar am zis să nu vă panicaţi aflaţi aşadar (aţi băgat de seamă cum am fentat un "deci" aici?) despre mine că sunt cum nu se poate mai bine. Trec printr-un blocaj total de idei la poveştile pentru copii şi toată ziua m-am gândit să le las baltă şi să mă apuc de poveşti cu crime si detectivi sau măcat numai crime.
În rest fac bine, beau vin roşu, am descoperit o sticlă ce se învechea graţios de vreo 5 ani prin cămară  şi i-am curmat suferinţa. Încerc să îmi organizez programul cât să nu abandonez blogul şi croşetez de parcă s-ar sfârşi lumea, uite ultimele opere ieşite de sub tipar

PS Nu, botoseii nu îmi trebuie în propria ogradă dar m-am distrat grozav făcându-i :P

8 comentarii:

  1. Răspundem cititorilor nu blog cu blog ci botoș cu botoș.
    Hai sănătate și suflet cloș!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ihm suflet clos imi place ideea, cat mai putine taieturi si mazim de spatiu :P

      Ștergere
  2. Ma, tu cam ademenesi barza!... :)) Cu vin rosu si botosi o sa ai copii frumosi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mah acum decat testez nu am determinat care vin da mai multe sanse la fetite, studii complexe nu asa :D

      Ștergere
  3. Fana a botoseilor pentru copii nu-s dar tu ai maini fermecate. Nu faci niste bluzite unicat? :)
    Pana de inspiratie cred ca e de la Renel si eu o am...nu mai stiu pe cine sau pe ce sa dau vina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Defineste bluzite, am neste idei in cap dar nu le pot pune in aplicare deoarece culmea nu-mi place sa port lucruri crosetate :)

      Ștergere
    2. Bluze-pulovere de-astea faine de iarna, nu pe gat ci lejere , eventual cu un design animal print sau ceva mai colorat .H&M au o colectie faina anul asta poate dai o tura si te inspiri :)

      Ștergere
  4. ....dacă as sti croseta as stapani lumea, lumea frumosului. Felicitari.

    RăspundețiȘtergere

Da-ti cu parerea ca e gratis