sâmbătă, 28 septembrie 2013

O bacterie mititica

Ăsta e un blog scurt, foarte scurt că am treabă, o să vedeţi mai pe seară ce treabă, dar nu mă lasă sufletul să nu împart cu voi revelaţia miracolului.
         Să o luăm în ordine, îmi vedeam de ale mele şi pe undeva prin casă se auzea şi televizorul, pe publicităţi logic. Conform unui studiu neştiinţific făcut de mine jumătate din timpul de antenă este publicitate sau promo. Azi a fost ziua cu maşinile de spălat vase..
         Am aflat cu mirare că eu spăl degeaba vasele ad labam ( v-am zis că mi-s fluentă în latină şi când nu sunt improvizez cu accentul corespunzător), pentru că bacteriile nu mor la temperatura joasă suportată de mâinile mele, detergentul de vase conform altor reclame are cu totul alt rol, fie să îmi protejeze mânuţele, fie să lupte împotriva grăsimii. Cert este că aria asta a bacteriilor rămâne neacoperită şi îmi trebe  musai o maşină de spălat vase care să le opărească ( pe bacterii evident).
         Atunci m-a pocnit revelaţia miracolului că încă n-am murit naibii, ca specie nu eu personal, la mine ar fi şi greu fiind un fan înrăit al farfuriilor de unică folosinţă, tocmai că nu-mi place să spăl vase., dar aşa ca specie mi se pare incredibil că am reuşit să supravieţuim bacteriilor care tropăie prin farfuriile noastre spălate cu apă insuficient de caldă.
         Maşină de spălat vase nu am de gând să îmi iau momentan, că mă străduiesc să fac rost întâi de apartamentul în care să o montez, cumva nu cred că mi-ar sta bine cu maşina asta la colţul străzii, dar mă bate gândul să încep să spăl vasele cu detergent de rufe pentru că alea conform reclamelor pot scoate pete, omorî bacterii şi face origami cu apă rece pentru a economisi energie.

         Oricum cu lacrimi în ochi aduse de emoţia că amărâţii de oameni au reuşit să supravieţuiască bacteriilor înainte de  descoperirea detergenţilor minune şi maşinilor de spălat diverse, mă duc să pap un iaurt cu bacterii bune să nu rămân aşa fără o bacterie pe lume şi să mă întorc la treabă.

4 comentarii:

  1. Am avut si eu o "relevatie" cand am citit ca preferi farfuriile de unica folosinta. Esti geniala! Eu nu m-am gandit niciodata sa le folosesc acasa, in mod curent si sa scap de spalat vase...Pe urma le duci la reciclat ca e plastic. Super! Eu ma inteleg bine cu bacteriile, nu tin sa le extermin cu masina de spalat vase. Le lasi in pace si atunci te lasa si ele in pace. Traiesc unii in mizerie si nu se mai imbolnavesc de nimic. Hai sa fim seriosi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu cred ca daca ne incapatanam asa sa traim intr-un mediu aseptic acasa cu atat mai usor ne vom imbolnavi iesind din globul nostru de sticla

      Ștergere
    2. Eu una sunt exact de aceeaşi părere! :)

      Ștergere
    3. Dap am ajuns sa rastalmacim totul, dintr-o data curat nu ne mai este suficient si eu am zis si o sa tot zic " mai binele e dusmanul binelui" :)

      Ștergere

Da-ti cu parerea ca e gratis