duminică, 15 septembrie 2013

Jurnalul unei femei simple 6

Pentru astazi 15.09.2013
Dincolo de ferestre soare de toamna si vant.
Ma gandesc ca ar trebui sa incep sa-mi fac bagajele
Invat din prostiile pe care le fac.
Sunt recunoscatoare pentru curiozitate, e o calitate orice ar spune unii
Din bucatarie sos de rosii fierte in must, o nebunei
Port haine groase ca mi-e frig
Voi merge sa organizez cina
Citesc nimic
Ceea ce astept sa mi se usuce oja pe unghii
Ce mai mesteresc tot nimic dar am niste idei
Ascult pocnetul tastelorlovite delicat , v-am zis ca am unghiile ude nu?
 In casa pace
Unul dintre lucrurile mele preferate masajul entuziast dupa un dus cald
Unele planuri pentru sfarsitul de saptamana a trecut deja
 O imagine pe care vreau sa o impartasesc



6 comentarii:

  1. Si ce bine ar fi ca atunci cind am invatat dintr-o greseala sa nu o mai repetam! Iar din prajitura iau si eu o bucatica, da?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ar fi dar oameni suntem, le mai repetam. Prajitura o poti lua toata, abia a inceput sezonul perelor si mai facem :)

      Ștergere
  2. sos de rosii fierte in vin? cum...zi si mie...si la ce le folosim...ca vreau :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E un sos extrem de usor dar care mie imi place, o ceapa calita in foarte putina grasime (in ulei pentru sanatate, in untura pentru savoare tu alegi), niste ardei grasi si vreo 5 catei de usturoi caltiti si ei, rodii decojite si taiate bucati, numai ca in loc de apa la toata afacerea asta am pus o cana de must, am potrivit de sare, zahar si pipes si le-am lasat sa fiarba calm pana au devenit curgatoare cu toate

      Ștergere
  3. Of, numai eu nu invat din greseli, le cam repet :). Curiozitatea este o calitate a oamenilor tineri:), imi plac prajiturile, par buuuune

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am facut corecturile necesare si link-ul spre reteta apare pe pagina cu Lucruri pe care le-am gatit :)

      Ștergere

Da-ti cu parerea ca e gratis