duminică, 1 septembrie 2013

Jurnalul unei femei simple 4

Pentru astazi 1 septembrie 2013, ora 11, 04
Dincolo de ferestre prima zi de toamnă cu aer destul de varatec
Ma gandesc că am cam început să mă plictisesc de postarea asta cu jurnalul
Invat  din experienţă
Sunt recunoscatoare pentru cafeaua de lângă mine
Din bucatarie pâine proaspăt coaptă
Port  blugi
Voi  căuta niste fotografii frumoase
Citesc Sfârşitul unei aventuri
Ceea ce astept nu aştept nimic,  îmi place prezentul şi nu mă grăbesc în viitor
Ce mai mesteresc poate termin ever puloverul roşu
Ascult nişte copii care se joacă afară
 In casa cam răcoare pentru gustul meu
Unul dintre lucrurile mele preferate cremele de mâini
Citatul zilei “Cand renunt la ceea ce sunt, devin ceea ce as putea fi.” Lao Tzu
Unele planuri pentru sfarsitul de saptamana week-end fără planuri, hai sa mai fim şi spontani
 O imagine pe care vreau sa o impartasesc



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Da-ti cu parerea ca e gratis