miercuri, 25 septembrie 2013

Hot news

Multe mistere au fost descoperite minţii mele zilele astea. Am înţeles în sfârşit de ce am obiceiul să zic cu nervi „Voi femeile!” în faţa unei povestiri despre suferinţa de a nu avea „pantofii ăia”, de ce îmi este fizic şi psihic imposibil să colind prin mall-urile patriei „just for fun”, de ce cumpărăturile sunt o ocupaţie care nu-mi ocupă mult timp. Eu probabil că sunt de fapt bărbat.
         Am făcut descoperirea asta accidental, nici nu bănuiam ce revoluţie ştiinţifică se va produce, pe scurt am răcit. Mi s-a întâmplat şi altă dată în viaţa asta. Probabil acum am păţit-o de la combinaţia plete lungi musai şamponate corespunzător şi instituţiile cu ferestre sparte în care lucru, başca uşile care nu se închid niciodată. Cauzele nici nu contează.
         Aşa cum spuneam am mai fost răcită, cu tuse, cu febră, cu nas curgând ca un robinet cu garniturile ieşite din uz ( până şi figurile de stil am început să le iau din vocabularul lor), am fost răcită mai serios decât de data asta şi totuşi m-am ridicat din pat, mi-am spălat pletele, mi-am aplicat conştiincios machiajul peste ochii umflaţi, înroşiţi şi înlăcrimaţi, am luat ceva pastile şi blindată cu ceva baxuri de şerveţele am plecat la lucru sau unde avea patria nevoie de mine.
         Poate de data asta am prins rădăcina virusului care îi atacă pe bărbaţi. Cert este că datul jos din pat mi se pare o imposibilitate, am abandonat şerveţele în favoarea unor prosoape de bucătărie, mult mai serioase care nu ţi se topesc între degete, am sentimentul că nu ar trebui să mai dăm banii pentru încălzire că dogoresc eu ca un cuptor şi prima persoană care sugerează ceva în domeniul spălatului sau aranjatului trebuie să-şi scrie testamentul.
         Am scris cu chiu cu vai nişte treburi pentru lucru şi chiar acum în timp ce scriu blogul acesta simt cum or să-mi pice falangele una câte una îndurerate de efort.
         Imediat ce termin aici mă târăsc înapoi în pat aşteptând cu emoţie încă o găleată de ceai cald pe care mi-este imposibil să-l prepar de una singură de vreme ce butonarea telecomenzii mi se pare similară cu urcarea Everestului.
         Bărbaţii au dreptate, răceala este o boală misterioasă care poate fi fatală şi te supune la chinuri inimaginabile. Am ajuns să beau ceai cu pastile în loc de bere şi să iau în considerare inventarea unui gadget care să mă scutească de suflatul nasului, nu de alta dar deja am răni lejere  în zona cu pricina.

         Daca scap şi de asta mă apuc din nou de SuperBlog că au ediţie de toamna si în 2013,  sper sa am timp sa şed 2 luni în cantonament la ei şi daca nu  o sa pot spune „it was fun while it lasted”.

16 comentarii:

  1. Bine ai revenit in SuperBlog, Mihaela! Iti dorim insanatosire grabnica si mult succes in competitie! Sa ne citim cu bine! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumeeesc. Sa ne vedem al final sanatosi cu totii!

      Ștergere
  2. Sanatate. La tine raceala trece = servetele abanonate
    In cazul meu, cum da sezonul rece, sinusul operat incepe sa picure : la efort, schimbare rece-cald. Niciodata nu l-am mai avut infundat, nu stiu cum ma e senzatia de nas infundat de un an de zile.
    Dar....asta e micul chin ce ma tine cu servetelul in mana toamna-iarna

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cand curge bag rapid un Claritin, mno o fi el pentru rinite alergice dar merge si la restul la o adica. Pentru sinusuri m-ar repara bunica-mea cu aburi de tuica. Am incercat in tinerete, un vis, am umblat besmetica o saptamana dar am stat lejer o iarna, numai ca acum nus de ce nu ma mai apuc de leacuri din astea desi dau rezultate :)

      Ștergere
  3. :) Lasa, ca trece in cateva zile si atunci iti vei aminti cat de bine este sa fii femeie si sa nu faci nimic, sa iti vina totul la pat, sa te intrebe toata lumea ce mai doresti. :)
    Sanatate si bafta la SuperBlog, colega!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) ce bine ar fi sa fie asa daca esti femeie :P

      Ștergere
  4. Ce să zic... guturaiul e guturai, ori cu ce l-ai trata.
    Eu, în situații de-astea, pur și simplu îmi bag tampoane de vată în fosele nazale și le schimb periodic.
    Multă sănătate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu umblu cu neste servetele in nas, arat devastator de sexy, dar Claritinul ala imi place, are efecte, daca e placebo lasa-ma in durerea mea si nu imi spulbera iluzia.

      Ștergere
  5. Văleu am uitat cum e să fii răcit, dar nici nu vreau a şti. Ţie îţi doresc sănătate şi succes la Superblog. Tu şi când eşti bolnavă ai umor cât casa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc de urari, mah nu e asa rau racit, iti mai aduci aminte ca esti om si trebuie sa o iei mai usor. Mie raceala mi se pare o binecuvantare, organismul meu imi atrage atentia ca am nevoie de odihna sau vitamine cu o boala usoara nu ma lasa sa ajung la chestii grave

      Ștergere
  6. Pune picioarele pe pedale... Mergi pe bicicleta pana la serviciu... Daca te simti "inadecvata", mergi (pe bicicleta) pana acasa, apoi bea un ceai (de ce vrei tu), mananca (obligatoriu!), apoi dormi pana a doua zi. Nu este garantat ca iti va trece, dar cu siguranta te vei simti mai bine...
    Corpurile noastre stiu ce sa faca (de obicei) cand sunt "atacate". Asculta-ti corpul... daca nu-l auzi, mergi la medic si mai incearca inca odata...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-e teama sa merg cu bicicleta prin oras asa ca merg pe jos, oricum nu as avea unde s-o las, cu ceai m-am tratat cat am putut dar cu mancatul e greu cand nu mi-e bine. Oricum o folie de echinaceea mai tarziu mi-am revenit :)

      Ștergere
  7. sper ca intre timp te-ai facut bine! vremea asta e debusolanta, cand f cald cand zapacitor de frig. la multe din chestii gandesc si eu ca un barbat, mai ales cand trebuie luate decizii, fara atatea plangaceli si ezitari. cu raceala insa, degeaba stau la pat, nu prea ma baga nimeni in seama :D
    sanatate multa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum sunt bine, mai stranut asa de intretinere, oricum mi-am pus in cap sa existe tot timpul cineva gata sa ma cocoloseasca in caz de nevoie :P

      Ștergere
  8. Raceala descrisa de tine pare amuzanta, deci cu atat mai molopsitoare. Aia cu galeata de ceai mi-a amintit fix de tata. El nu bea ceai decat cand e racit si are o vorba: Nu-mi dati pastile am nevoie doar sa ma bag in pat si sa gem incetisor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mare dreptate are tatal tau, e cam singurul leac functional pentru raceala, restul sunt asa sa ne simtim cu constiinta impacata ca am facut ceva

      Ștergere

Da-ti cu parerea ca e gratis